Selamat Bertunang..

Hari ni, kekanda aku bertunang.. Hmm, hari yang sungguh memenatkan bagi aku.. Ke hulu ke hilir cari barang keperluan e.g. buah, kek, air batu n mcm2 lagi ler.. Penat.. Tapi Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar.. Sekarang ni da lepas, so time to restkan badan aku yang tengah kepenatan je ni.. Hantaran dari pihak perempuan kepada pihak lelaki..

Hantaran dari pihak lelaki kepada pihak perempuan..

Aku sempat jugak bergambar dengan akak aku ni.. Hehe..

Aku da cakap dengan akak aku jangan bersolek, ala kadar udah ler.. Be natural is perfect than make-up and she's accept that.. Entah tak pasal2 tengahari tu ade pihak yang nak sponsor make-up, tak baik plak kalau ditolak.. So hasilnye inilah da mcm hantu.. Hehe.. (don't angry sis).. Bukan ape, aku memang kurang berkenan kalau perempuan yang bermake-up2 ni, tak natural.. Tapi aku cuma adiknye jer dan mahukan yang terbaik untuk akaknye..

0 komen: