Keratan Akhbar..

3 komen:

Syahirah Salam berkata... [Maklum Balas]

salam a'laika..

yes...we'll be friend. Insya'Allah. Sesungguhnya Nabi Muhammad S.A.W telah bersabda: "Al-Muslim ahul Muslim" yg bermaksud:"Seorang muslim itu adalah saudara kepada seorang muslim yg lain."

jadi kita akn bersaudara sehingga ke akhir hayat. wlupun saya hanya kenal awk melalui blog tpi saya rasa awk ni seorg yg begitu ambil tahu mengenai hal2 agama Islam dan juga hal2 di luar negeri. syabas saya ucapkan pd awk n saya amat tertarik dgn blog awk.

btwe bnyk in4 yg ley saya dpt. kira awk ni boleh mengalahkan wartawan2 di luar sana lah yer hehe...jgn marah yer..saya gurau jer hehe...wassalam.

Qarl berkata... [Maklum Balas]

hye...

like seriously...

ni bru sedikit terbongkar.. i guess mst byk lagi kegiatan mcm ni...

xtau la nk ckp ape...

Tanpa Nama berkata... [Maklum Balas]

Perlu didedahkan siapa punya company ni dan nama syarikat. PPIM perlu buat hebahan di media untuk pengetahuan umum. Kita perlu bertindak...
Oleh: Rantong