Dulu Biru Sekarang Hijau..

 Hari ni 1 Muharram 1432H.
Bermula tahun baru Hijri...
Dari minggu lepas dah ramai tanya aku,
"Man takwim baru dah ada?"
Ingat muka aku cop takwin ke? Hehe...

Dengan masa yang ada sikit terluang,
Jumaat petang lepas, aku pun menebalkan muka pergilah ke aras Jabatan Mufti Johor.
Aku rembat mohon dengan cara baik dengan staf-staf sana.
Niat baik nak menolong, ahaks...
Alhamdulillah dapatlah sikit (sikit?hehe...).
Jadi petangnya aku bagi la kat kawan-kawan sikit.
Tadi pagi pun aku bual amal jariah bagilah jiran-jiran sebelah rumah.
Tinggal 4, siapa nak? Payah nak dapat ni. Terhad...
Hahaa...


**Esok dah kerja, mulakan harimu dengan ceria... Hehe..

Best Regard,
 
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

29 komen:

Wan Zulqhairi berkata... [Maklum Balas]

mestilaa nak jugakkkk

Afzainizam berkata... [Maklum Balas]

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Salam Maal Hijrah" 1432H/2010M.
MEMANTAP UKHUWAH, MEMPEKASA UMMAH.
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

EEEMMMMM bukak buku baru tutup buku lama ..... buang kalender lama mintak kalender baru.... nak gakkkkkkk

Citarasa Rinduan berkata... [Maklum Balas]

salam maal hujrah

kalau orang dah pelawa...kak apa lagi..
dengan muka tak tahu malu...wahai en hsyman yang kacak lagi bergaya..

TOLONGLAH SIMPANKAN SATU TAKWIM UNTUK KAK AYU..HEHEHHEHE

SiNoMoSa berkata... [Maklum Balas]

Salam Hysman,

Takwim Johor..nak satu hehe..

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

nak satu..
kalau taw td aku mintak je..
dah ter;epas lak...
huhu..

hysman berkata... [Maklum Balas]

wan,
mau kaa?? adei.. ko dok mane? bkn johor kan??hehee...

hysman berkata... [Maklum Balas]

afzainizam,
sila ambil di kaunter 10.. terima kasih.. hehe...

hazlin berkata... [Maklum Balas]

salam man...
untuk akak mesti ada kan? kan?

salam maal hijrah 1432...

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak CR,
warghhh...ni kena bagi lebih nih..hehe..sila tinggalkn alamat.. huhu

hysman berkata... [Maklum Balas]

cik sinomosa,
boleh.. sila la bg alamat.. sape cepat die dpt.. huhu

hysman berkata... [Maklum Balas]

mynna,
itulah babe.. td igt nak kasi lupe plak.. hohoh... takde rezeki..
:p

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak lin,
ada.. klu takde pon saye cari sampai dapat..takpelah wlupun mencuri.. hehehe
:p

hazlin berkata... [Maklum Balas]

wupppsss..
curikkksss?
tak baek tau!!!

hysman berkata... [Maklum Balas]

haha.. abestu nk watcamne..
nnt kena rotan... takut...
ehe

zaMir berkata... [Maklum Balas]

wah....best nih...ni kalau g bayar zakat kat pusat zakat msti dapat jugak nih...

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

akak nak satu...kim cepat!!!!!

NuRuL NaDiA berkata... [Maklum Balas]

aik? semua nak? sy xnk la..sbb ayah sy pn ada jugak takwim tuh.. nnt sy pau kt dia je..drpd pau kt encik hysman nih kompem tak dpt punya lar..kih3~

E.d.Y berkata... [Maklum Balas]

nak jugak satu plz..hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

zamir,
hehe.. tak jugak kot..
sebab zakat under majlis bkn jab mufti.. ;)

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak nurul,
nak kirim camne,sekolah kan tutup..
hehe.. :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

nurul nadia,
hahaa.. taw takpe.. :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

E.d.Y,
hahaa.. boleh,kepilkan alamat dan ambil di kaunter 9.. :)

wahida berkata... [Maklum Balas]

nak!! nak!!!

nabilah_2908 berkata... [Maklum Balas]

kalau mcm sy yg bukan dok kt Johor...boleh bagi tak kt sy..? huhuhu...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DIY BLOG TEMPLATE

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak wahida,
boleh, moh kasi adrezz...
;)

hysman berkata... [Maklum Balas]

nabilah,
boleh....suma sama jer takwim tu yg beza waktu masuk solat jer..
hehee.. maw kah??

Citarasa Rinduan berkata... [Maklum Balas]

dengan tak tahu malu...ini alamatnya

siti ruhayu ab rahman
citarasa rinduan
no 1, jalan besar
felda sg sayong
81000 kulaijaya
johor..


heheheheh...TQ

hysman berkata... [Maklum Balas]

Baik.... tunguu...
hehee...

nunama berkata... [Maklum Balas]

errr boleh dpt lagi ke?
haha~~