Aiman - Dusta Berkalang..

Banyak-banyak lagu finalis Anugerah Juara Lagu 23, i think this song mendapat sambutan penonton yang paling ramai views.. Why?? I also don't know.. Haha.. Terkejut jugak aku lagu nasyid layak ke final. Then, aku try search lagu ni kat intenet, dengar punya dengar, hmm..boleh tahan jugak lagu ni.. Aku tertarik dengan part chorusnya.. Lagunyer tak berat.. Mmg best..

Tahniah Aiman.. Inilah cara yg membezakan antara penyanyi biasa dgn penyanyi nasyid.. Suara yg merdu dan cara nyanyian yg unik.. Mungkin dia tak sepopular mawi tp pada aku dia best.. hope u can stay lah dlm nasyid nie.. Jgn ler jadi cam sesetengah artis tu dulu nasyid skrg da jadi superman.. Hohoho.. :P

Orait, kali ni plak aku nak share lagu favorite aku yang dinyanyikan oleh Aiman jugak.. Lagu ni mempunyai melodi yg sungguh dahsyat la pada aku.. Huhu.. Aku minat giler lagu ni Nur Kasih dari In-Team.. Byk memori/kenangan aku time sekolah asrama dlu and macam-macam la yg berlatar belakangkan lagu nie.. Zaman persekolahan, zaman yg paling best.. Hehe..

Semoga Aiman tidak akan leka dgn arus duniawi kelak.. Peace!!

4 komen:

Qarl berkata... [Maklum Balas]

salaam

ade ms, singgah la my blog..

ni bru update blog..

ade td bgmbr dgn AIMAN..

lagu DUSTA BERKALANG memang bagus!!!

hysman berkata... [Maklum Balas]

oraitt..
insyaAllah i will..
thanx bro..haha..
:P

Syahirah Salam berkata... [Maklum Balas]

thanks sbb visit my blog..tpi caner awk ley tahu blog saya? tk sangka ye awk pun minat kat aiman jgk.

apa pun...saya harap aiman akn terus melekat dlm bidang industri nasyid tanah air :)

hysman berkata... [Maklum Balas]

trima kasih coz sudi melawat ke blog saya..

salam perkenalan..:P