Meet Uncle Hussein Menang AJL 23..

AJL's winner last night, Meet Uncle Hussain. Msti ramai giler hampa lagi kecewa ditambah lagi dengan frust nonggeng sbb Faizal Tahir xmenang. Wawawa!!! Sorry to say la. Pada aku, malam tadi dia biasa2 jer xmantap pon. Mula2 aku boleh layan la persembahan die, tp bila part kamera close up muka die, adoyaiii ternamapk plak kuku bercat.. itam plak.. buat aku tertido trus.. Bukan ape, aku cuma xpaham ape genre muzik yg die bwk?? dari artis nasyid ke rock, then da ala2 barat plak.. MasyaAllah.. Dia sebenarnya xmemerlukan gitar kalo stakat nak show off, tapi xmain watpo beb.. Sama jugak la dgn Aizat. Tapi pada aku Aizat still ok lagi la.. Lagipun die mmg dah ngaku awal2 yg dia suka bwak gitar ke pentas, walaupon xmain. Somtime benda tu akan ganggu concentration dorg bila dorg buat perform. Kalo West artist lain la.. Utk finalis lain congrat aku ucapkan.. Kalah menang adat bertanding.. 1 more thing, aku jugak xpuas ati camne faizal tahir bole menang Vocal & Persembahan Terbaik.. Pada aku Vocal patut bagi pada artis lain exp. Ziana Zain (walaupun die juz menjerit), dan Persembahan Terbaik bagi ler pada Farawahida, Elyana, Aiman @ yg lain.. Hmm.. Faizal Tahir dulu dok sibuk2 bukak baju, skrg dok sibuk2 tukar2 baju/pakai baju plak atas pentas. Pastu2 bukan dia yg tolong tukarkan. Ada stylist lg tu. Kalo kena banned pon, stylist dia la yg kena. Hahahaha! Jalan selamat...

0 komen: