DONATE NOW! NSTP Fund for Gaza..

Alhamdulillah, akhirnya hajat di hati untuk memberi sumbangan kepada warga Palestin di Gaza sudahpun tercapai petang semalam.. Dapat je gaji, terus aku bank in kan.. Tapi bukan semua la.. Hehe.. Sekadar yang termampu je.. Yang penting aku ikhlas nak donate.. Diharapkan pihak berwajib dapat menyampaikan wang sumbangan tersebut pada pihak/tangan yang sepatutnya menerima.. i mean, tak melencong lor.. Marilah kita beramai2 berdoa kesejahteraan Asia Barat dan Umat Islam Sedunia..
Peace No War..

4 komen:

amirul berkata... [Maklum Balas]

salam,
Syukur alhamdulillah Man? sifat terpuji...kekal niat baik ini... Insyaallah selamat dunia akhirat... janji kita ikhlas, yg selebihnya biar yg bertanggungjawab yg uruskan... xpi kalu depa melencong... pandai2 lah depa jawab besok kat tuhan... coz ramai yg akan mengambil kesempatan dari kesempitan org lain... ini adalah hakikat...

noramsein berkata... [Maklum Balas]

alhamdulillah...
=p
btw man...
its about the girl yg kt nur kasih...
mcm penah tgok...
aminah ke????
hahaha
x bg tau aaa
smpai ati ko...
=p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

>> amirul
itu da lumrah kehidupan manusia bro..suka amek kesempatan.. :(

>> noramsein
woit,aminah plak..
aminah skrg dgn kekasih gelap die..
aku xmasuk campor..
yg nur kasih ni,ade laa...
nak tau??huhu.. tungguuuu...

noramsein berkata... [Maklum Balas]

=p
man...
ko bising kan aku x update blog ...
hahah
olehg itu ...
selama smggu ni ...
akan ku update se update update nye blog aku ni ...
nk tau nape????
coz aku cuti la ...
kt umah kn ada strmyx ...
heheh