Stadium Terengganu Runtuh..

Nak tahu sebab ape stadium ni runtuh…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sebab perhimpunan secara besar–besaran ultraman di stadium tersebut.. Memberi peluang baik untuk raksasa ini untuk membalas demdam… Best Regard,
hysMan
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

34 komen:

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

ceh..
aku beria laa membaca..
ingat kan dorg da dpt tau punca sbnrnye..
isyh ko ni man..
masih meminati otomen ke?
nanti aku bg koleksi otomen adik aku yer kat ko..
hihi..=)

FiNa berkata... [Maklum Balas]

mengong man nieh...

xuen adyla berkata... [Maklum Balas]

mystery solve

lolx

eDry lurGh.. berkata... [Maklum Balas]

haha...
sapew edit ni..
shemat ar...

Lili Puteh berkata... [Maklum Balas]

kamu ini bikin gempaq!

sangat rindu pada gaban.
ultraman manja.
lebih skit lampu dada kelip2,
terus naik atas jumpa mak.
anak mak!

ghee~

Lili Puteh berkata... [Maklum Balas]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Dj Epoi berkata... [Maklum Balas]

Walaweeeeeeeeeeeei.....

mingung.com.my.....

Nur Farhana berkata... [Maklum Balas]

Man man man.. Ku sangka ku sorang jek tak matang.. Ohh.. Salah ayat.. Mengata dulang paku serpih, kata org tak matang, ku tgk dia jek yg lbih2.. Hak hak hak.. Sah.. Chemistry tak matang kita mmg kuat.. Hak hak hak.. (ku gelak guling2..)

Nih.. Ku dah cakap dah sama mama otomen tanduk ke bawah, jgn wat prhimpunan kat sini, nak jgk wat.. Raksasa tu mmg opportunis.. Kesian kluarga2 otomenku.. Nsib bek power rangers dtg.. Kalo tak, ku tak tau laa.. Time kaseh power rangers.. Kini, kami kluarga otomen slamat dn happily live ever after.. Sob sob sob.. =p


*ku tahu kamu pasti akan ckp begini.. hana WanAbe, juz ignored.. ini ku korek2 dlm timbunan inboxku.. hak hak hak.. =p

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

Salam Hysman...

macam pnah akak tgk jer ni...
tp, di mana yer... ?
:P

~ari tu, akak pun nk wat n3 ni, tp cam malas lak.....
hehehehe....~

kasi can awak lah jadi 'mengong'..
hehehe.....

jgn mare..akak tiru jer ayat dorang...

Kelebar Malam berkata... [Maklum Balas]

kah..kah..kah...lawk nyer....sakit ketiak abg nih... ingat kan serius tadi..ceh...aku tertipu..heheheheh...

hazlin berkata... [Maklum Balas]

jahatnya...

nanti suruh dia betulkan balik yg runtuh tu..

panggil aku shEh berkata... [Maklum Balas]

u rowks ULTRAMANS!
sgt hebat.. lol~

miss GAZA berkata... [Maklum Balas]

huh!
mcm nk tutup crita sbenar nih.
=p

sian kat si otromen tu..
korang slahkan dia ek??
hahaha

Redynne™ berkata... [Maklum Balas]

hehe..

otromen punye keja rupanya.... :D

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Mynna,
boleh juga..
bak maiiii suma otomen iteww...
huhuuu..
ku da matang la beb..
:p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Fina,
mengongku mengongmu jua..
hahaha..
kan daaa...
:)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

xuen adyla,
syukurrrr...
:p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

erdy,
org yg tak bertanggungjawab..
hahahaaaa..
:p
org tu ckp time kaceh..
:)

~btw,aku dpt dr email daaa...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Cikgu Lili,
manja kan otomen..
oh tidakkk!!!
kasi pecah sama itu lampu..
:p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

DJ Epoi,
wilowaaaaaa..
hahahaa...

lukenabeb.com.my
hehe

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Dokter Hana WanAbe,
sape yg ajo ye??
kamu yg aya tok chik jd tak matang lorr..
huhuuu....
ku tak ngaku maaa...
:)

power rangers??wane ape yg datang??
klu takat wane pink,uh larikkkkk!!!
klu merah mantop wwoooo....
haahahaaa...
robot power ranger da kasi pinjam sama itu transformers maa..hehe

hana WanAbe,juz ignored.. ini ku korek2 dlm timbunan inboxku.. hak hak hak..
=p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Nurul,
Waalaikumussalam cikgu..
heheee...
ntah ye,kat mane ek??
ngeeee....

mamat poyo mmg sentiasa mengong..
adoiiii..hehe..
kpala da nek ting tong waaaa...
:p

selamat kembali ke sekolah..
pakai new era tak??
huhuuu..ting tong!!!

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kelembar Malam,
tok kasi exercise sama itu ketiak..heheheee..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Lin,
sempat lagi cikgu membalas komen ni haa..
semangat kak pi skolah..
hehee...
nnt den pakse depa betolkn semula..
huhuu

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

p.a.sheh,
ultramen puaka la sheh..
heheh..
ko yg ajo kan..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

miss GAZA,
tak salahkan otomen tapi salahkn meka dan keluarga meka..
heheheee..
sapa meka tu ye??
hehehee
:p

~ku nak ikot pi pantai...
:)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

redynne,
itulah citer sebenar..
pihak tertentu taknak war2kan takut kena fire..
heheheee...
:p

Naz berkata... [Maklum Balas]

hahahaha... aku dah tau apa puncanya. habislah bumi kita ni, x der otromen. semua dah mati... Man, apa kata ko tukar profesion pulak. dr KluangMan menjadi otromen...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
aku setia dgn kluangku..
tpi akan ku pikir lagi utk ku mentranformkn diri ini menjadi otomen ler..
huhuu..
walau otomen menjelma,akan ku tikam sampai dalam sehingga punah diratah api tubuhnya kerana punca ialah yg menyebabkan stadium tersebut runtuh...
hahahahaa....

Naz berkata... [Maklum Balas]

setia ku korbankan... setialah menjadi Kluangman sejati.

tikam bro, jng x tikam. lagipun otromen lah yg menjadi punca aku x kuar rumah di pagi minggu pesal layan dpn tv.. hahaha

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

setiaku korbankan bukan title lagu kaa??lagu sape eh??hehe...

oit..giler la ko bro..
sampai tak leh klua ghumah tu..
kalah anak sedare aku woo..
hahaha..
aku nengok gak tp asik berulang2 je..
nak lagi otromen tiga..
heheheee...

Naz berkata... [Maklum Balas]

lagu kak Fauziah Latip kan... hehehe... org klang tu bro... hehehe

aku ni memang suker crita2 fantasi mcm tu. walaupun kadang2 mcm x logik. ko pun layan otromen gak yer bro? hahahaha... boleh tau lak dia main ulang2...

Farhana berkata... [Maklum Balas]

Ku sukee otomen taro.. Hik hik hik.. Mnyibuk jap kat sini.. =p

Naz berkata... [Maklum Balas]

Farhana...
calet cikit.. hehehehe