Satu Malaysia..

Koleksi lagu 1Malaysia Kita sempena sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia ke-52..
Undian telah ditutup. Walau bagaimanapun, layan saja.. (klik tajuk lagu untuk sedut)
.
.
* Nantikan pengumuman pemenang Lagu 1Malaysia Kita pada 2 September 2009.
.
Best Regard,
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

30 komen:

joegrimjow berkata... [Maklum Balas]

xtau plak ley vote

myQza berkata... [Maklum Balas]

Untuk Lagu Tema Rasmi ek?

Naz berkata... [Maklum Balas]

Sungguh patriotik... dengan tiba2 semangat aku naik dengan berkobar2nya... nasib aku x dan nak masuk pertandingan lagu 1 Malaysia... hahahaha...

Selamat Menyambut Kemerdekaan Malaysia yang ke 52... :)

MissGAZA (FasihahAdnan) berkata... [Maklum Balas]

salam merdeka..

semangatnya dia..

hehe

slamat menyambut kemerdekaan yg ke-52..

sama2la kita memerdekakan diri dan minda yah!!

peace no war!

=)

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

Salam merdeka dik.....

malam merdeka ni, akak tidak merdeka...
kena siapkan report...
sekolah sudah mahu buka...
huhuhuuuu...
:(

panggil aku shEh berkata... [Maklum Balas]

epy merdeka!
ces.. siap lagu siot..
hahahaha

Along Fina berkata... [Maklum Balas]

ko suke yg mane man?

amirul berkata... [Maklum Balas]

Salam Man,

Salam kenerdekaan dariku dan isteri... maaf ye bro... lama x singgah sini... sejak bertapa kat FB... jarang2 aku bukak blog... xleh jadi nih...

Hazlin Nazri berkata... [Maklum Balas]

Salam,
hahaha..
kembali bersinar dan tersenyum...

selamat 1 malaysia.

bukan ke dah ada lagu tu...

nak vote apa lagi?????

adakah aku ketinggalan zaman?????

IMANSHAH berkata... [Maklum Balas]

Selamat hari merdeka..walau dah terlewat

hysman berkata... [Maklum Balas]

joe,
aku da vote tp nantikn saje sape yg monang...hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

s| TED|,
bkn lgu rasmi tp lagu tak rasmi..suke2..
hehee

hysman berkata... [Maklum Balas]

Naz,
klu ko masok,gerenti gwa org pertama yg vote ko....pastu aku letak banner beso2 link lgu ko kat wall aku..dan pastikan lagu ko tu dijadikan lagu tema merdeka kat dlm blog aku nih..hahahahaa..
semangat ni weihh..hehee..

Selamat jugak utk ko..
Salam 1 Malaysia..

hysman berkata... [Maklum Balas]

miss GAZA,
salam 1Malaysia juga utk cik..
kena ade semangat,klu tidak nnt org jajah minda kita..cheewahh!!
SEMANGAT!!!

InsyaAllah Aminn...
peace no war juger..
;p

hysman berkata... [Maklum Balas]

Kak Nurul,
Salam Merdeka jugak utk kak..
hahahaa..merdeka disisi tukang obat laaa... :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

p.a.Sheh,
uik,ko bila nk hapdet blog ko weihh..asek puncak alam je beb..
hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

Fina,
aku suke lgu Jac n Tok Ti..

hysman berkata... [Maklum Balas]

Bro Mirul,
salam kembali..

selamat jugak utk hang n isteri..
hehee..
itu la pasal da jd pekebun sejati kat FB..ahhaa

hysman berkata... [Maklum Balas]

Kak Lin,
kak tak ketinggalan zaman tp ketinggalan iklan nyer..
hahaa..
wahh ni bru semangat smilemyfta nk kembali tersenyum..huhuu..

hysman berkata... [Maklum Balas]

cikgu Imanshah,
blum terlewat lg..
merdeka tiap2 hari kot..
insyaAllah..

~salam takziah utk cikgu buat perginya ayahanda tersayang..
:(

Along Fina berkata... [Maklum Balas]

nape? huhuhuhuuuuuuuuuu

hysman berkata... [Maklum Balas]

sebab ko pon suker..aku suker laa..
hehee

Naz berkata... [Maklum Balas]

masalahnya.. aku x dpt nak masuk. tarikh akhir hantar telah dipercepatkan... huhuhuhu....

Salam 1Malaysia juger... hehehehe...

hysman berkata... [Maklum Balas]

Naz,
takpe usah gentar..
next year coba lg wokeh beb..

Salam 15Malaysia...saksikan filem pendek rakyat..peace no war

Naz berkata... [Maklum Balas]

itupun kalo tahun depan gov anjurkan lagi pertandingan tu... hehehehe

aku dah layan 6,7 filem pendek stakat ni... paling x leh tahan, criter 'potong saga' weihh... lawak 18 tu.. hahahaha

Along Fina berkata... [Maklum Balas]

man, aku rase, baik ko buat vote list kat sni, so ade la jugak pluang utk naz nak vote lagu kgmaran dy tu..

huh! man, ko suke2 je kate aku suke lgu tu.. aku tak dgr lgi lgu2 tu sbnrnye...

kalo aku suke, ko pon suke, aku pon suke, ko pon suke, aku pon suke, ko pon suke, dan seterusnye....

hysman berkata... [Maklum Balas]

Naz,
ade pnya bro..
insyaAllah ade...
skrg kan zaman da maju..
hehee..contest pn online..
sonang saje.. :p

hahahaa..sakit perut aku gelak.
potong saga kekekee...
tgok citer tu kena open minded laa..
klu tak mudah kena serangan minda yg menyonsang.. :)

hysman berkata... [Maklum Balas]

Fina,
ish tak mau aku Fina..
aku da lish tajuk lagu pon da kire ok..hahaaa..

perghhh!! mati2 aku ingat ko da dengo..pooorah..hahaa..
takpe dan nnt dengo yea adeq maniss..
:p

ku suka,kau suka nak tunggu apa..
ehee

Naz berkata... [Maklum Balas]

tu la.. org suruh potong rambut.. dia potong laen... hahahaha...

Along Fina berkata... [Maklum Balas]

so? pe yg ko tgh tunggu.. pegi la buwat demonstrasi secar aman yg ko suke lagu tu berbanding lagu faizal tahir tu...

erm.. takde kaitan dgn aku ye kawan2..