Apa Nak Jadi..

 Assalammualaikum...
Kali ni, kawan hanya nak share apa yang kawan dapat dari kotak email yang dihantar oleh teman kawan.
 Berkenaan seorang wanita yang tak boleh ditegur... Sama ada minah ni Melayu ke, Islam ke, itu kawan tak berapa pasti. Tapi mengikut info yang tertulis kat FBnya kemungkinannya betul la kot. Tertera jadi ahli puteri lagi. Kawan bukan nak menghentam pada si Pulana ni, tapi sebagai wanita Melayu dan yang penting berstatus ISLAM, jagalah akhlak dan tingkah laku. Jika tak mahu membuat perkara yang telah diwajibkan dan diperintahkan, sekurang-kurangnya hormatlah pada ajaran agama yang dianuti bukan memperlekehkannya. Subhanallah..

 Botol apa yang dipegang tu ye? Anggap saja lah botol cuka.. Kelihatan sungguh BANGGA beliau bergambar dengan Air Kencing Syaitan...


Best Regard,
 
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

5 komen:

Idalara berkata... [Maklum Balas]

Astagafirullahhalazim..
apa nk jadi dengan org2 seperti ini..mengaku beragama Islam tapi perangai lebih dahsyat dari bukan Islam..malunya pada bangsa lain..

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

skg ni sgt banyak benda2 mcm ni..
huh..

nza berkata... [Maklum Balas]

masyallah...trperanjat beruk n trpaku seketika akak.....apa sebenarnya kehendak org2 camni....semoga Allah membuka pintu hatinya agar kembali insaf....

lumut berkata... [Maklum Balas]

pompuan mcm ni elok tanam je idop2

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

dunia akhir zaman...
maksiat berleluasa dan dianggap biasa
:(
pity her!