Kini Segalanya Cuti..

Selamat sudah seminggu saya cuti...
Pantas masa berlalu meninggalkan bibit-bibit kenangan manis.
Esok masih lagi cuti bersempena Hari Keputeraan DYMM Sultan Johor.
Selasa depan baru naik semula pejabat.
Kiranya banyak kerja yang sedang menunggu untuk dilunaskan.

Maaf diucapkan buat 'officamate' yang cuba banyak kali untuk menghubungi saya.
Sekirannya anda menggunakan 'handphone' peribadi sungguh saya akan angkat.
Tapi jika sebaliknya terpapar nombor 'office', maaflah sayang...
Bukan kekurangan ajar...
Setahun sudah saya berkhidmat tanpa menyentuh cuti tahun.
Berilah saya peluang untuk merehatkan diri dan minda.

Saya ni bukanlah orang penting di pejabat tapi ketiadaan saya buatkan jiran sebelah kalut dan sunyi. Kata mereka bukan saya ye. Hehe...

Bagi yang berkerjaya sebagai pendidik, selamat bercuti sekolah.

Bagi yang menghadapi peperiksaan, 'good luck! do your hardest best'

** Ingat nak smbung lagi cuti smpai akhir bulan, boleh Tuan Haji? Hehee...


Best Regard,
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

15 komen:

hazlin berkata... [Maklum Balas]

wah.. bercuti rupanya...
nak cuti sampai hujung bulan? ini ngalahkan cikgu...

hysman berkata... [Maklum Balas]

cuti byk kak...
nk cuti org tak kasi...
dah dpt cuti lamsam smpai kering klu buleh.. hehee....
igt kak je boleh cuti advance???
hehehe :p

molmolla berkata... [Maklum Balas]

:D

dah jadi hyman kee? mana budak kentang? :D

hazlin berkata... [Maklum Balas]

man,
akak ni sekolah je cuti. kerja sekolah banyak nak buat..

yg pasti, blogging tak cuti..

hysman berkata... [Maklum Balas]

budak kentang dah semakin notti...
jd sblm jd parah baek biliaw bertuko jd diri sendirik.. :p
hahahaa...

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak lin,
nanda kertas peksa spm nnt ye??
takpo kak,asal hati bahagia disamping keluarga terchenta sudahh....
keje tetap kena keje,klu tak mkn pasir ler..
hehehe

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

wah bercuti sakan yer..
aku baru berniat nak ambil cuti sambung raya haji aritu..
tapi tak sempat sebab kerja sudah menunggu..
bile tgk yaya cuti, rasa mcm rindu zaman menjadi pelajar..

hazlin berkata... [Maklum Balas]

man, nk jwb soalan man tu...

1. man g kat akaun nuff (login)
2. klik je kat icon nuffnang xchange
3. ikut je arahan yg dia dh buat..
4. hehehehe
5. tamat

hysman berkata... [Maklum Balas]

mynna,
myna bile pikirkn keje takkn leh cuti punyer..
ape kate ikut gerak hati..
nk cuti,amek trus jgn dok pikir..
nnt ade org amek kesempatan atas kerajinan kita....
~luahan perasaan aku nih..
hehee...

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak lin,
smlm dah buat jadi..
tp arini hilang dah..
nape??
die block per??
adehhh...

Idalara berkata... [Maklum Balas]

salam man
ye lah kita ni rasa bukan org penting di pejabat..tp bila kita cuti tlpon asik berdering je..bagi chance lah kita betul2 cuti kan man...
msa nilah betul2 nk rest..

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak ida,
waalaikumussalam wbt..
itulah pasal kak.
bila kita keje suma benda soh kita buat tp bila kite takde baru sebuk nk tnya camne buat....
alamak!! terlebih sudah..
hehehhe..

@cu SaYaNg berkata... [Maklum Balas]

cuti sakan la nie ye...

hysman berkata... [Maklum Balas]

sakan tak sakan sgt le acu sayang...
cuma giler cuti jep...
hihi...

amirul berkata... [Maklum Balas]

Selamat bercuti Man... Aku dah puas cuti sakit... la ni kene kojo kuat... huhu...