Tidurlah Di Ketiak Lelaki..

Hahaa... Ok.
Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang. Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya, tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang, ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda. (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)...
Ini FAKTA.... Sirius....

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah shave ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit saja bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.


Jadi pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

Suami-suami semua, adakah anda shave licin ketiak atau biarkan berbulu?
 
**Sengaja malam-malam Jumaat cerita benda alah ni semua... Hehe...


Best Regard,

Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

33 komen:

aima in luv berkata... [Maklum Balas]

ya ka fakta nie,,,,
jgn ada bau2 masham sudah la.. ngeee
amboiii noty gak ea

husniah zaimah berkata... [Maklum Balas]

kalau ade bau. cmne?

hysman berkata... [Maklum Balas]

ini fakta bkn auta..
klu tak caya test ler..
ahaks...

hysman berkata... [Maklum Balas]

cik husniah,
klu ade baw pakai deodorant anti resparen.. hohoho

hazlin berkata... [Maklum Balas]

tak ada kena mengena sama ada hidup atau mati..

cuba tanya org lelaki, nak tak tidur kat ketiak isteri yang bau masam?

ude baha berkata... [Maklum Balas]

tak payah mandi sebelum tidur biar bau :))

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak lin,
sape kate takde kena mengena???
hehehe...
soh die pakai bedak zaitun tempel kat ketiak....
huhuu

hysman berkata... [Maklum Balas]

ude baha,
jgn ler mcm tu...
nnt dgn katil2 bbaw der..
hehe

FarhanaDr berkata... [Maklum Balas]

Kejap kejap.. Check planner masa depan jap.. Haaaaa..


Ade ade dalam planner rumahtangga ku.. Antara top TO-DO-LIST.. Akan dipraktikkan selalu.. Hehehe.. :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

cik hana,
wahhh..dah ade planner ye?? bersama sapekah?? ehe..

noty kamu ye cik hana wanAbe...
huhu,takpe nnt kite praktikkn..
glurpp!!!! uhu

Citarasa Rinduan berkata... [Maklum Balas]

salam ziarah..

kena tinggalkan sikit ker ?..

alahai...gelilah...bau masam mcm mana..hehehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

itu bg hero..
tp klu heroin baek shave suma....
hehehe....

Siti Mashitah Saidin berkata... [Maklum Balas]

hahahaha.. bunyi cam lawak... ada baca gak info nih.,, yg nih lepas kawen ja bole.. hahaha

hysman berkata... [Maklum Balas]

hehe.. maw yg belum kawen pnyer ker??
itu takde.. apa2 pon mesti kena kawen dlu..
ehe

Mujahadah berkata... [Maklum Balas]

membuatkan keinginan untuk bernikah secepat mungkin! :P

FarhanaDr berkata... [Maklum Balas]

Hahahaha.. Hampeh punye pokcik.. Hang pi praktik ngan isteri hang tu.. Eh eh.. Pssstt.. Sapekah orangnyer ye pokcik? :p

Planner itu harus ada maa.. Bersama siapa itu bak kata UNIC, HANYA TUHAN YANG TAHU sebab ku pon tak tahu.. :p

mr.syazwan berkata... [Maklum Balas]

da tu isteri je laa dpt faedahnya

suami dpt faedah apa lak??

isteri tido sampai 7&8 jam

sah2 suami xleh buat apa2 da...

adeeehh

hysman berkata... [Maklum Balas]

cik mujahadah,
yok bina masjid....
ehe...

hysman berkata... [Maklum Balas]

cik Hana,
hampeh2 pon dlm hati ade taman jugak kan dokter..huhuu.. sape? syyhhh.. biarlah rahsia... ahakz

dah tahu kot,tp buat2 seperais sama geng bloger kan...

hysman berkata... [Maklum Balas]

mr, wan,
sblm 7@8 jam kan ade....
:)

ummu berkata... [Maklum Balas]

assalamualaikum.
ada juga dengar penceramah beri tips ni.kalau dah ada baby, baby pun sibuk juga nak jadi orang ketiga.:)

sahromnasrudin berkata... [Maklum Balas]

cantik info tue..terima kasih...

bintangku berkata... [Maklum Balas]

tido kejap jer.... pastu pakai bantal balik. Sian lak kat asben, lenguh. :P

hysman berkata... [Maklum Balas]

ummu,
waalaikumussalam wbt..
klu ade baby letakkn die ditgh2..
hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

encik sahrom,
samer2....
sharing is caring..

hysman berkata... [Maklum Balas]

bintangku,
hasben sanggup bkorban apa saje utk wife yg tersayang..
;)

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

aku cek 85 kali.. betul ke aku masuk blog smilemyfta ni..
mcm termasuk page org dah kawen je..
hehe
mesti dah xlama lagi anak2 sedara ko dpt mak usu kan.. hehehehee

Dinas Aldi berkata... [Maklum Balas]

masalah: mcm mana kalau suami komplen "kepala sayang berat lebih dr 3 bijik tembikai, sila jgn tido atas lengan abang"?
err, masalah ini rekaan semata2, heheheh

hysman berkata... [Maklum Balas]

mynna,
hehehe....
betul yer ko mmg masuk ke teratak buruk smilemyfta lorghh...
huhuhu..
mood baru blog pon nk face baru..
hehe..
bab kawen no komen..
hahaha

hysman berkata... [Maklum Balas]

dinas aldi,
3 biji tembikai?
mak oiii... berat betul..
adekah itu kepala batu??
hehehe...
saje guraw.... :p

Pencacai Alim berkata... [Maklum Balas]

hakhakhak..sape org pompuan sudi tido bwh ketiak aku?

hysman berkata... [Maklum Balas]

ketik ko masyem la der..
hehe

skY Hayyat berkata... [Maklum Balas]

salam..

bkn men! haha