Garuda Tewas Di Taring Harimau..

Syabas, Tahniah & Terima Kasih...
Buat julung kali kita memeprolehinya.
Skuad Harimau Malaya berjaya menjulang Piala AFF Suzuki 2010,
dengan agregat 4-2.
Walaupun permainan malam ni sedikit hambar tewas 2-1 di Stadium Gelora Bung Karno,
tapi masih dapat bertahan sehingga minit terakhir.
Tahniah! buat team Malaysia.


Persoalan aku, Laser Hijau siapa mula dulu?
Heboh kat twitter, Malingsia.. Malingsia.. Cukup-cukuplah...
Tapi aku tak nampak pula coli laser kepunyaan Julia Perez tadi?
Hahaa...
Kita tak main kotor, terbukti mereka pun gunakan laser pada Khairul Fahmi.
Nyata pada lensa kamera tadi.
Come on lah, kalah menang adat permainan.
PEACE ok!!!
Nak kata kami main dukun pun, kalau itu yang didakwa...
hebat juga dukun Malaysia ni banding dukun Indonesia erk.

Yang pasti semua penyokong jangan terlalu emosi.
Terima kekalahan dan kemenangan dengan hati riang gembira.
Yang Indonesia jangan berlagak pandai bikin provokasi yang merapu,
Yang Malaysia menang sekali bukan makna menang selamanya.
Ini sukan sajalah... Kita kan serumpun..
 World Peace!!

**kan best kalau esok dapat cuti. Ahaks... Semata-mata.


Best Regard,

Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

7 komen:

zaMir berkata... [Maklum Balas]

hmmm..plik btul la...indon still x boleh terima hakikat yg mereka dah kalah...susah la kalau nak menang je...

mR.sYaH berkata... [Maklum Balas]

apa2pun MAlaysia menang... terbaik!

haha.. leh gak kan buat cuti sebab malaysia menang.. ahahha...

indon terimalah kekalahan ini dgn hati yg terbuka..

IMANSHAH berkata... [Maklum Balas]

aku kena laser tadi

mr.syazwan berkata... [Maklum Balas]

PASUKAN MALAYSIA MEMANG

F
U
U
U
Y
O
O
O
O

begitu juga dengan RAKYAT MALAYSIA

F
U
U
U
Y
O
O
O

oleh itu hari jumaat saya bagi cuti ye

=_=

bintangku berkata... [Maklum Balas]

Indon..... hmmm.... malas nak cakap.

Malaysia.... Terbaeeeekkkk! Segagah pasukan Harimau Malaya. (Jgn main2 arr)

Tahniah!

Puji sket jer nie, tapi dpt cuti esok. :)

Citarasa Rinduan berkata... [Maklum Balas]

salam..

alhamdullilah..akhirnya omongan mereka fitnah semata-mata..

tahniah..LoveMalaysia

hazlin berkata... [Maklum Balas]

suka laser orang
huhuhu..