Kerja Selamanya Takkan Habis..

 Seminggu lepas memang membataskan aku untuk beronline. 
Kerja, kerja, kerja...
Bila nak habis kerja?
Hari Thaipusam kena kerja.  
Hari Ahad pun kena kerja. Adeii...


 Orang lain kena kerja jugak tapi pergi 'berkempen' ke Tenang,
aku duduk office buat overtime.
 Hahaa...
Maafkan saya bos, bukan tak mahu join tapi tak suka hipokrit.

Biarlah mereka 'berkempen' bagai, yang penting kerja hakiki aku beres.
Masa untuk bekerja. Jom!

**Harapnya pengundi di Tenang memilih calon yang selayaknya. Fikirlah dulu sebelum buat keputusan. Bagi yang menang dan pernah berjanji dari kuman yang halus hingga sebesar gunung ditunaikanlah jangan hanya omong-omong kosong.



Best Regard,
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

24 komen:

eqbalzack berkata... [Maklum Balas]

abg eq mana ada cuti...sabtu ahad pun pagi sampai petang mengajar tuisyen...

nunama berkata... [Maklum Balas]

cakap pasal kempen, terlupa nak p daftar nama sebagai pengundi.
lalalala~~

apezs shah berkata... [Maklum Balas]

salam

betol tu kerja xkan pernah habis.
sampai ke tua sekali pon.


*thanks for support.

Dinas Aldi berkata... [Maklum Balas]

kerja memang takkan habis pun. kalau habis, pelik la pulak, heheheh. selamat overtime ja dik.

white rose berkata... [Maklum Balas]

miahaha...
TENANG SETENANGNYA AIR...

jgn disangka buaya berfoya- foya...
miahahaha...

bgus laa tu...
pekerja YANG RAJIN...
co- bisnes kita adalah KERJA KITAYG TETAP...
lain2 tu hanya BONUS jer...

janji jangan abaikan tugas kita kan CIK MAN...

aleen aiden berkata... [Maklum Balas]

ahad pon keje?siannye..

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

akak pun ke sekolah juga cuti thaipusam ari tu...siapkan kja...

tak pelah, selagi larat kita kja....
jgn esok bila dah tak larat, menyesal plak tak smpat menabur jasa...kan...kan...kan...?
:)

ijatnuar87 berkata... [Maklum Balas]

hehehe...keje mmg xbis...cuma kena pndai cari masa rehat la kan...arap2 tenang akan tenang la,xnk la ribut,hehehe

me_nazri berkata... [Maklum Balas]

betol tu bro...jgn hipokrit..jadi diri sendri sudah....

sahromnasrudin berkata... [Maklum Balas]

ASSALAMUALAIKUM bro..tenang dgn uma hang jauh ka?? ADO vs cikgu tue huhuhuhuh

hysman berkata... [Maklum Balas]

@eqbalzack
sebab tu duit tak pernah habis, masuk je yer. hehe..

hysman berkata... [Maklum Balas]

@nunama
sama la kite..hehe..
under age..

hysman berkata... [Maklum Balas]

@apezs shah
tapi jarang dengar org kerja krn Allah.. kdg2 la ni org kerja krn duit..

hysman berkata... [Maklum Balas]

@Dinas Aldi
betul3...
selamat jugak..
mekaceh kak..

hysman berkata... [Maklum Balas]

@white rose
air tengah berkocak kak..
hehehe...

buaya berfoya2 di kelab dangdut..
:p

sambil2 tu boleh carik duit lebih..
ahaks..
betul3..sokong 150%.. :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

@aleen aiden
nak buek camner.. :(
huhu

hysman berkata... [Maklum Balas]

@Tukang cerita
dah nama pon keje kan kak..
takleh watpo ah..
terpaksa rela..hehe

betul3....
panjang plak kan die..
hehe.. :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

@ijatnuar87
masa rehat tidoq mlm je laa..
itupun klu sempat tido..
hehe...

harapnyer gitulah.. :)

hysman berkata... [Maklum Balas]

@me_nazri
yg pntg tgh2...
kita ni rakyat yg menurut perintah.
mane terbaik utk kita,kita sokong..
hahaha...

hysman berkata... [Maklum Balas]

@sahromnasrudin
waalaikumussalam wbt jugak bro..
tenang jauh daerah segamat nun jauh..
ambe jb..
sape menang bro? agak2?
hehe.. :p

hazlin berkata... [Maklum Balas]

cutipun kerja... cuti jd surirumah..

hysman berkata... [Maklum Balas]

@hazlin
itu semestinya..
hehe

NzA berkata... [Maklum Balas]

kesiannya.....mai jd cikgu...kerja byk menimbun2 ttp cuti pn byk gak.....

Nurul berkata... [Maklum Balas]

Baguih2. Kerja kan tanggungjawab. Nnt kat sana sapa nak tolong jawab kalau tak bertanggungjawab. :)

Macam-macam :)