Bila Lahir di 'Hari'kan..

Saya ingin mengucapkan sekalung budi jutaan terima kasih kepada semua ahli keluarga, sanak saudara dan rakan taulan yang telah menyampaikan ucapan hari lahir yang indah-indah semuanya, ada yang melalui e-mel, mesej pesanan ringkas, telefon, Facebook dsb. Kamu semua telah membuatkan hari yang istimewa buat saya. Saya doakan kalian semua akan peroleh kebaikan di dunia dan akhirat. InsyaAllah... Selamat Hari Raya, Maaf zahir dan batin... [entry kali ni panjang sikit, hahaa..]

Terima kasih semua!



Pada saya, 12 September adalah hari yang saya perlu berterima kasih kepada Allah SWT dan mak saya kerana pada tarikh keramat inilah mak saya bertarung nyawa untuk melahirkan saya. Dan Alhamdulillah Allah SWT beri kesempatan kepada saya untuk melihat dunia dan mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kerana mak sanggup berkorban bertarung nyawa demi menyelamatkan nyawa anaknya ini. Terima kasih mak... ikhlas dari anakmu.

Sempat jugak 'save page' semua 'wish' dari 'Mukabuku'sebagai kenangan. Hehee...


Best Regard,
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

11 komen:

ekabukanmakcikkau. berkata... [Maklum Balas]

oh semalam eh ? selamat hari tua, semoga kedut kau bertambah meheheh

::FAIZ FARISH:: berkata... [Maklum Balas]

eka, salah tu, kena ckp, slamat pnjg umur. hehe

Citarasa Rinduan berkata... [Maklum Balas]

wah!!
terharunya.....
terima kasih dik, abadikan entry ini di hari lahirmu.....

hysman berkata... [Maklum Balas]

@ekabukanmakcikkau.
perghhh... kedut aku bertambah tp maintain macho.. hahaa.. :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

@::FAIZ FARISH::
amin.. insyaAllah..
haa tu baru betul mokcik..
tq der..

hysman berkata... [Maklum Balas]

@Citarasa Rinduan
hehe... sama2... ;)

NzA berkata... [Maklum Balas]

Thanks atas penghargaan yg xdisangkakan tu man...

mmg tabik spring la di atas usha gigih man.....

Hepi besday!!!!

Rara. berkata... [Maklum Balas]

happy belated besday yoo? semoga Allah sentiasa merahmati hidup anda, tiopp lilin cepattt ::DD

nabilah_2908 berkata... [Maklum Balas]

fofular kamu ni...ramai betul yg wish Birthday....nak wish juga la..

Happy Birthday...!!! moga sentiasa dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesitahan dan kebahagiaan yg berpanjangan... :)

Ungu Violet berkata... [Maklum Balas]

alamak dh hepi besday ke...hepi belated birthday lah yer..:)

hazlin nazri berkata... [Maklum Balas]

no komen... hehehe