Tiba Masanya..

Masa yg ditunggu2.. 12.02.2009.. Hahaa.. Arini terlerai la "Betul.. Betul.. Betul.." Geng: Pengembaraan Bermula Upin & Ipin kat pawagam. Aku nak tengok tadi tapi balik keje da lambat plak, hujan renyai2 aku tak jadik ler pegi.. Tapi esok, InsyaAllah aku gi tengok.. Tak sabo nie aku nak komen citer katun 3D pertama Malaysia.. Sebagai rakyat Malaysia aku bangga beb.. Hope, citenya tak menghampakan.. Sebab dok promotion macam gempak.. :P.. Kat bawah nie aku nak share wallpaper Upin & Ipin yg aku slalu dok tuko kat desktop opis aku.. Ahakzz.. Tengok katun tak bermaksud kepale pon katun okay.. I'm matured dr umo sebeno aku.. Hmm.. Layan ler.. Juz klik then save as background, siap!!..
Ni plak screen savernyer -->> Klik sini.. :p
Best Regard,
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

2 komen:

amirul berkata... [Maklum Balas]

salam man,
Wah! bnyaknye wallpaper desktop?... aku dah amik sume ar... Thks...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

salam bro..
amek ler..hehe..free of charge..
jgn lupe download skali screen saver..

p/s: kat opis pkai screensaver nie,dok kene tudoh ngulor dgn bos coz tengok cite upin&ipin time keje..hehe..nasib baek die memain je..die pon tompang skaki tgk..wawawa.. :P