Kes Histeria Selalu Berlaku Di Sekolah BSB..

Mengapa hanya gadis melayu di rasuk?
Kes histeria disekolah kat BSB kini terjawab..
Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku di asrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum cina dan india. Di mana salahnya?? Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.
Kes histeria disekolah kat BSB......
Misteri di Asrama Puteri terjawap!!
Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sekolah itu.
Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang. Dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya! Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!
Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.
'Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah?
Jawap!!!'
Kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam'
Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab...
''Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat'.. 'Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK....''
''Aduhaiiiiii... kekekeekeeee. ..''
Dah jangan dok mengulat dan mempercayai perkara tahyul.....
Pi buat keja cepat..
Best Regard,
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

14 komen:

amirul berkata... [Maklum Balas]

Salam Man,
Lawak po tu? :) JIN pun nyanyi lagu gadis melayu ke?

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Waalaikumussalam bro..
ade..jin mata satu..
takpon jin keple tonchet..
hehehe... :p

Dj Epoi berkata... [Maklum Balas]

Siut Jer ...
Mamat nih!!!!

Sempat lagi buat lawak bodoh!!!!

Hehehehehh

Naz berkata... [Maklum Balas]

hmm.. aku ingatkan cerita real. nasib ko x der kat sebelah. kalo x aku paksa ko buat criter mcm criter 'tamar jalis'

@cu SaYaNg berkata... [Maklum Balas]

cis...
tipah tertipu bang...
tipah tertipu....
hampeh tul

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

DJ Epoi..
Wallaweiii..(lu punya trademark)
:p

Bro,
Jgn cakap lawok BODOH bro,ngehngeh..
Ckp ler lawok TAK TERCAPAI AKAL..
kan Elyana da sarankan..
hehe... :)

Somtime bile kepale da tension pk pelbagai masalah melanda diri,beter kita buat perkara yg mengumbirakan org yg ade kat sekeliling kita..
org len gumbira,ati kita pon ceria..
hahaahehehehuhuhuhhihihi... :p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Salam Naz..
hang terkena kaa??hehe..
rilekz bro,hidup perlukan gurauan senda..
yg akan menceriakan ari kita..

tak dpt menggelakkan ati member baik,member cyber pon jadi ler..
hahaa..
:p..

bro,boleh gak tp aku rase aku tak lahir lagi time 'tamar jalis' created cite2 antu dlu2..hehe..
dengar suma citernye best2.. :)

Berapi lg tak????
Rileks la kawan...
Tak pe,aku payung ko kentaki,yok...
:p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Salam..
Wahai Acu ku sayang..

Tipah yg tertipu tapi Acu tak tertipu pon kan..kan??
hehe..

bila kawan2 suma tersenyum,jadi tercapailah objektif Smilemyfta..(perintis pada senyuman..)

Naz berkata... [Maklum Balas]

aku tengah ngantuk teramat sngt. koleki tamar jalis dolu2 aku suker baca. pasal uncle aku rajin membeli. skrg buku2 tu mungkin dah dikitar semula jadi mender lain, dah jadi tisu tandas kot??

kentakieyy? hmm molek bebeno tu kalo hang kirim kat aku la ni. mata dah ngantuk, perut lak boleh tahan lapo. pg td mkn mee goreng x puas.

zaman sekarang sungguh x menyihatkan badan. dah jarang dpt maen ngan kengkawan kat padang atau kat mana2. duk dpn pc taip aper2 yg patut pastu send. setahun camni boleh kena sakit jantung..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

mak oii..tisu tandas??
tak ke berhantu tandas umahnye nanti??tengok cermin,kt blakang ade lembaga puteh berambut panjang..kahkahkah..

nak kirim camno..hang dok Milky Way Galaxy in Solar System..
Payah tu aku nk mencarik hang..aiyoo.. :p

bRO,mee goreng kan berminyak jd mmg cepat ngantok brgkali..

dulu lain,tiap kg wujud lagi padang..tp la ni,suma da di takeh jd umah@bangunan tinggi2..hmm..
men game bola pon jadik ler..
Beselah zaman da berubah,teknologi da maju..

tp xbgus dok lame2 dpn kompiter nnt mandul...hehehh..
Ko kat opis pe??

Naz berkata... [Maklum Balas]

kalau dah diconvert jadi tisu tandas pun, agaknya ada kat ghumah org lain. setakat ni kat rumah dia ok2 jer. tak pernah pulak aku nampak hantu kubur atau jembalang tanah.

kalo ko nak hantar kentaky, aku kasik koordinat aku dlm galaksi bima sakti yang terchienta nih.. kalo pakai pos laju lebih kurang 2 hari perjalanan cahaya insyaallah akan sampai kat aku. huhuuhuu...

aku skrg dah lama x bersukan. naik tangga tingkat 2 dah pancit. teknologi ada kebaikan dan ada juga keburukannya.

betul ker mengadap pc lama2 boleh mmandul? x pernah aku tau mender tu. ish.. bahaya ni.

aku kat opis no 2 aku. pesal? nak lepak2 sini ker?

echah_syed berkata... [Maklum Balas]

muahaha saspen jek :D

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz..
Agak2 klu aku anto pkai bullet train bleh sampai ke??
hahaa..mu ni goyak bio betol..

ko naik tangga turun tangga pon bole jadi exercise jugak maa..
penat@mengah tu la yg bagus..kelua peluh..hehehe..
aiseymen bro skrg da senang gi je gym kan sonang..huhuhu..

aku penah bace satu artikel kesihatan bahwa sekiranya kita duduk depan komputer dlm masa lebih 2 jam tanpa bagun@bersenam akan menyebabkan mandul disebabkan panas...huhu..huallahualam..

aik,opis pon ade madu kaa???hehe..
ko ade bape byk opis???hmm..
aku lepak2 kosong tak suka..tapi lepak2 makan kentaky suke..hehe..
asal makan..huahahahahha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

kak echah..

hehe..
betul..betul..betul..
:p