Iklan Coke Yang Biadab..

Perhatikan Iklan di bawah, apa pandangan anda..?
Ini adalah petikan di antara iklan 'Coke' yang di terbitkan di Eropah
Renung renungkan lah wahai saudara saudari. Jika anda cintakan MARUAH ISLAM, sebarkanlah. Kita ANTI YAHUDI tapi mengapa kita masih terus menyokong produk ini. Biadap sungguh mereka MEMPERSENDAKAN Islam.
Masih Nak Minum Coke Lagi .?
Berpesan-pesan sesama insan
Mula2 gambar yang atas (ibarat muslim tgh sujud) aku ingat gambar tersebut motifnya juz lilitkan label coke pada badan.. Rupa2nya baru aku perasan yang bentuk tersebut seumpama botol coke tgh terbaring.. MasyaAllah..
Best Regard,
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

10 komen:

Qarl berkata... [Maklum Balas]

karl mmg HATE coke...

i LUV sprite!

hysman berkata... [Maklum Balas]

karl..
tapi kawan penah tengok ramai budak2 melayu(islam) bikin tin,botol,etc yg bertemakan coke dijadikan collection peribadi sehinggakan bribu2 ringgit sanggup dihabiskan..so camtu camne ek???
hmm...

kawan pon mmg tak suka coke,air kosong lagi sodapp..hehehe..
100plus my fav..

amirul berkata... [Maklum Balas]

Salam Man,
Mcm2 bende skang ni nak runtuhkan ISLAM... :(

hysman berkata... [Maklum Balas]

Waalaikumussalam bro..
Ntahlah..memang dunia da nak berakhir kot...
hmm... :(

Naz berkata... [Maklum Balas]

Kita layan Mecca Cola lagi best. Boleh meningkatkan lg ekonomi umat Islam.

Dj Epoi berkata... [Maklum Balas]

Cilaka punya...Bagsat!!!

Gua dulu punya ler exited ngumpul World collection Coca Cola....

Skank masih ader banyak lagi kat umah.!!! 100+ tin ader kot...
Gua start kumpul 7tahun lpas.....

Gua nak carik buyyer non muslim yang ingin collection nih....

Sekurang2 dapat gak ganti duit yang Gua beli sebelum nih....

Skank naik menyampah Gua tengok botol2 tuh!!!

hysman berkata... [Maklum Balas]

Naz,
Mecca cola yg mane ek???
penah dengar tap tak penah nampak..
hehee..:p

hysman berkata... [Maklum Balas]

bro DJ Epoi..
Fuyoo 100+ tu beb..manyaknye???
ha!ape kata lu wat iklan kat blog lu..mane tau ade buyers non muslim yg interested kat botol2 tu suma..
hahaa..

Naz berkata... [Maklum Balas]

ala... yg mcm coca cola tu. sedap juga..

hysman berkata... [Maklum Balas]

oo...yg tu ke??
hehee tak perasan ar bro..