Soalan Peperiksaan di Ireland..

Soalan peperiksaan A-Levels di Ireland.
Memang tricky beno soklan dorang, kalau aku pon susah nak menjawabnye..
Hehee..
Dapat tak jawapannya????
Hahaa.... Mudah je...
Jawapannye kalau korang nak tau..
Jeng, jeng, jeng..
Fuh... Berpeluh beb.. hehee..
.
.
Best Regard,
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

16 komen:

Naz berkata... [Maklum Balas]

nampak susah tp penuh dengan muslihat mudah. saperlah yg berjaya score 100%?

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Aku ler...
hehee...
:p

amirul berkata... [Maklum Balas]

Salam Man,
Kacang je tuh..hehe weiii Header gempak ar? siap tayang diri... kui3x

amirul berkata... [Maklum Balas]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

salam kembali bro,

hehe..
test power sat..
bru belojo berphotoshop nih..
nnt da muak buang ler..
kembali pd asal...

sape gi delete komen atas nih??
y??? huhu... :p

amirul berkata... [Maklum Balas]

Salam Man eden yg delete... komen yg samo terhanto 2x...hehe

Naz berkata... [Maklum Balas]

aku rasa ni ujian IQ.

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Bro mirul,
hahahaaaa..
kesalahan yg biasa dilakukan..
:p





Naz,
Yezzzz..IQ test..
in 1min answer 4Ques..
hard 4 me bro...
so rushing...

Naz berkata... [Maklum Balas]

memang rush tahap f1. berapa kerat agaknya yg boleh jawab semua soklan dng betul..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

ntah ler bro...
maybe ratio 1 of 10 maybe..
hahaa...pepandai je aku..
:p

Naz berkata... [Maklum Balas]

ratio 1 : 243.87...
aku da kira pakei super kalkulator

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

wallaweiii....
accurated ar mu..
hihikkk...
tapi jurangnya beso sangat tu bro...
kecikkn sikit..
:p

Naz berkata... [Maklum Balas]

kira ok la tu...
aku tengah mengong nak kira quo skrg.. sok nak hanto. ni yg wat aku nak cipta mesin masa ni. kasik slowkan time...hahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

kalau la boleh naz,ramai org nak beli temasuk bill gate..hahaaaa..
tapi sape kite nak memberhentikan masa..kerdill...
hmmm..
aik,kate nak siapkan quo tapi dok ngadap blog lagi nih ape cer beb???

Naz berkata... [Maklum Balas]

akhirnya aku da hanto... aku mengadap blog pasal sajer nak kaco ko :p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

kaco aku plak...
takde modal nak kaco aku nih..
aku always freeeeeeee....
no worriesss....
hahaa...