Tag Dari Acu Sephia..

Semalam aku kena Tag dgn Acu Sayang.. Aduh!! So arini aku kena tunaikan la jugak ye Acu.. Hehe.. Janji nak buat semalam tapi arini baru berkesempatan.. Rasa acu da on da way balik ke kampong malam nih.. Hehe.. Jalan bebaik k cu..
Oraitt, tag nih sonang ajo.. guna sebelah jari pon boleh bikin.. Hmm.. :)
1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah anda guna sekarang...
This is my wallpaper rite now... 2) Bagitau naper anda suka wallpaper anda? Simple n sempoiii.. Takyah pening2 kpale, black plain colour. Biar kosong skit minda tatkala membukak PC.. Aku suka giler wallpaper nih. Hehee..
3) Sape yang kena tag seterusnya?
Aku tau ramai yg tak suka kena tag. So aku nak tag geng2 follower baru aku nih..
(Bonus kepada 2org retro follower aku. Hehee.. )
Best Regard,
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

32 komen:

Lili Puteh berkata... [Maklum Balas]

oh tagging sy ek.
berani??
heehe.

telah beres kay.
tiada hutang lagi.
ghee~

panggil aku shEh berkata... [Maklum Balas]

weii..mintak ampun byk2
aku da isytiharkan free of tags ni..
no more okea!
skali lagi.. sangat2 mintak maaf!
*aku-tag-org-takpe*

Naz berkata... [Maklum Balas]

berani ko mengtag aku!! nanti ko Man. akan aku tag ko cukup2.. hahaha...

hazlin berkata... [Maklum Balas]

Man,
akak tau ko tak hingin tag akak sebab akak maleh nak bayar hutang..

ngeh.. ngeh

seronoknya...

banyak betul akak hutang ko ek?

kena bayar jugek ke?

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Lili Puteh,
yezzza,sy amat berani skali..
anda ade bran???
hehe..
TQ..........VM..
:p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

p.a.Sheh,
aku pon tak suka..
tapi tag 'seperti yang tertera di atas' (wahhh ayat aku..) so simple..budak2 pon boleh bikin..so gwa buat jugak ler..
hehe..
ok nnt aku tak ko lagi..coz aku pon suka tag org..
sndiri kena..tingtong..
hahaa..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
tak takooottt!!!
tak takooottt!!!
tak takooottt!!!

bro..lek ar jgn tag aku...
sesungguhnya kena mengenakan orang laen nih salah di sisi undang2 jalanraya..betoi kaa???
hmmmm... :)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Lin,
sekiranya cikgu tau takpe..
hehee..
utang akak manyak tergantung..
tapi takpe,teman halalkan..

(dengar kate ustazah,sape tak bayo utang..roh tergantung2 atas pokok)
hahaaaaaa....jga2 kak..
:p

Naz berkata... [Maklum Balas]

tak takot yer?? hmmm... tngh brapi2 ni... grrrr...

bnyk la ko punya undang2... hahaha...

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

Ayohhhh...
byk tidak suka kena tag..

wat2 tak nampak jer lah...

lalalaaaa.....
:P

Buwekkkkkk.....

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

api??mane fire extinguisher???
mane???alamak takde laaa...
tapi klu takde kena pi jumpa tokei nyer...sape die??
jeng3x...aderkah??
hehe..

undang2 dicipta oleh manusia jadi manusia juga boleh merubahnya..
hahaaa..alamak terlebeh sudaa...
hehee..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak 'Nur',
ana tau ante tak suka..
tapi ana saja bubuh nama ante kat sana laa...
itu tandanya ana prihatin kat ante laa..
hahaaa..
buwekk!!!!
heheee...
:p

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

Woiitttttt....

akak tak suka org panggil 'nur'..
macam lemah gemalai...
satu lagi..'kak hamiza'
eeeee.... manyak geli!!!

:P

~TQ ek kerana prihatin....
ku sudah nangis2 terharu nih...
ayakkkkk...
nangis lagi... cengeng!!!~

~ h a n i m h u s i n ~ berkata... [Maklum Balas]

ohhh..pokcik pon suka dunia kehitaman..
hitam itu menawan!
=]

Naz berkata... [Maklum Balas]

fire extinguisher dah habis stok.. hahaha.. aku nak bako ko. mana ko nak lari... muahahaha...

kalo undang2 manusia x der hal. ni ada manusia2 yg suka2 ubah peraturan Tuhan... Ya ampunnn...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Nur oppsttt.. Kak Nurul,
hahahaaaa...pecah perut dok gelak..
nama sendiri pon geli kaaa..
aiyooooo..
hahaaa..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Anem,
yezzza'..
hitam itu sungguh bergaya,bermutu dan unggul like orgnya..
kihkihkih...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
perghhh..sangup ko nak bako client ko sendiri..
tolak rezeki namanye tu bro..hahaa..
aik,boleh abes stok juga ka??
aiyoo..manyak rugi lor hang..
terlepas pojek gempaq nih..
bukan slalu lorr..
jadik aku lari kat pokcik bomba ler..
hahahaaa...

ya ampunn....gawat sih..
minta2 disimpang malaikat 44..
ade ke??hmm.. :)

Naz berkata... [Maklum Balas]

bomba pun x leh tolong. pili bomba kena curik hahahaha....

ada.. tu yg ayah pin tu dan seangkatan dngnya.. hahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

ko ler yg curik pili tu tok cover pojek ko yg tergendala tersebut..
hehe..sape lagi iye dak??

waaaa...
nak juga aku tau sape yg masok perbarisan angkatan ayah pin itu..
hihikk..

Naz berkata... [Maklum Balas]

eh.. syyy... hehehehe...

ko tak tau ker?? aku pun x tau... ;p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

pecah tembelang..
hahaa..aku repot kat tok kadi..

ko pon tak tau??tapi aku tau...
die bermula dgn 'N'..
sape beb??hee

Naz berkata... [Maklum Balas]

apa kena mengena tok kadi dng crita kita ni ha?

ooo.. mamat tu. aku kenal sngt. namanya NshMan... hahahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

sebab pili tersebut bukan man belon yg punyaa tapi tok kadi yg punyaa..haha..

camne sebut nama mamat tu??
org ape tu beb??
awat pelik namanya..
rusia kaa??
aku pikirin N*****N****...
ooo...:)

Naz berkata... [Maklum Balas]

ooo... rupa2nya pili tu tok kadi punya eh.. msti dia guna nak pancut kat bebudak yg nak kena sembelih. nak kasi kebas.. hahahaha...

ehh salah taip la.. ni yg sebetulnya.. NysMan.. haa.. baru betul... hahahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

haha...kebas nk kena sembelih???
apekah itu??gajah kaa???
hihikk..

mesti budak tu da tahap 10 petala..
terernye die....kalah ayah pin..
pandai la ko...
aku ingat NazNiz...lebih kurang je dak??
haha..

Naz berkata... [Maklum Balas]

bukan gajah, tp burung... hahahaha...

budak tu bukan saja tahap 10 petala, tp genius tahap gaban...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

burung belatuk kaa??
waduh!!! hehehehe....

iye ke??a'ah la dan juga selalu pera'-santan..haha

Naz berkata... [Maklum Balas]

bukan... burung punai... hahahaha...

kalo perah santan x per. jng perah mender lain suda... :p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

punai??aiyooo awat tak burung enggang?? :p

benda ape tu bro??baju??
tettt!!!

Naz berkata... [Maklum Balas]

pesal burung enggang terbang tinggi sngt. x tercapai...

lu pikir la sendri... hahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

owh..tak tercapai akal aku ko buat..
haha

gwa pikir lu bagi..