Kasihan Guruku..

Seorang wanita muda sedang menghadiri perbicaraan di Mahkamah kerana melanggar lampu merah.
Dia menjelaskan kepada hakim bahawa dia seorang guru dan minta supaya perkaranya diselesaikan dengan cepat agar dia boleh segera kembali ke kelasnya.
"Baik, baik.." kata Hakim.
"Jadi anda seorang guru? Sudah bertahun-tahun saya menunggu kedatangan seorang guru dalam perbicaraan saya ini. Sebagai hukumannya, sekarang anda duduk di meja itu dan tulislah 'Saya tidak akan melanggar lampu merah lagi' sebanyak 500 kali."
Hehee..juz for laugh.. :p
Selamat berhujung minggu..
Best Regard,
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

27 komen:

~ h a n i m h u s i n ~ berkata... [Maklum Balas]

hahaha..napa tak soh cikgu tu tarik telinga 500 kali..jalan itik keliling court 500 round ker..xmcabar la hakim ni..

huahua

Suryani berkata... [Maklum Balas]

ape kes hakim tu...poyo je
dengki gan cikgu pulak..tak berkat ilmu...

Bla3 berkata... [Maklum Balas]

melanggar jer la..
kalau melepasi lampu merah takpe ar kan..wakaka

Dj Epoi berkata... [Maklum Balas]

Salam HysMan

Macam2 ar...Lu heheeheehh

Walaweiiiiiiiii dah terlepas banyak nih entry2 Lu..........,Inshaalah Gua kam katam balik semua ENTRY rakan2 yang sempoi.

Teringat Cerita masa zaman sekolah Gua dulu hehehheheheeh tak citer lagi Gua dah ketawa......!!!

Ada ker patut Cikgu Lukisan Gua....dia gunakan duster/pemadam papan hijau sebagai alat make up untuk Gua dan Geng2 Gua yang buat kecoh kat Belakang heheheh

Macam muka Aziz Satar dalam filem SENIMAN BUJANG LAPOK macam Jin Toncet jatuh dalam tepung daaaaaaaaa..heheheheh

Update Dari Sunway Medical Centre Bandar Sunway Selangor

Naz berkata... [Maklum Balas]

x baik balas2 dendam ni. tuhan marah... hehehe

Idalara berkata... [Maklum Balas]

salam hysman..ni sah le hakim tu nak balas dendam kat guru..sbb dia kena tulis 'saya janji saya tk ponteng sekolah' sebanyak 500x..heheh
tapi dia terlupa sbb denda mcmtulah dia berada di tempat dia sekarang..kan?terlupa daratan tol hakim ni..

ingatkan dia nak lepaskan je cikgu tu tadi...

Idalara berkata... [Maklum Balas]

gelak sakan akak baca komen si djepoi yg kat ward tu..mak oi..nakal bebenau rupanya dia masa sekolah..

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

hampeh nya hakim...

Poyo...
~nasib bek student akak tak de lg jd hakim...
'loya' buruk ada...~

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Anem,
aik,hang pon nak take da revenge kat cikgu jugak kaa??aiyoo..
jalan itik??hahaa..
teringat ku di zaman persekolahan..
jln itik malam2 buta pusing2 padang skolah..
hahaa..



Suryani,
barangkali anda guru ye..
hehe..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Bla3,
hahaa..
mungkin itu tak terlanggar kot..
:)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

DJ Epoi,
Waalaikumussalam bro..
hehehh..
bro,lu kat wad takyah byk gerak..kang cik misi tu tersalah inject udah jd laen..ha..

Hahahahaaa...
lawok ar lu ni bro..
adoiii..
itu klu tambah skit misai kontot boleh jadik chalie chaplin tu wooo..hahahaaaa...
gwa tak dpt bayangkan..
huhu...

fuyooo..Sunway Medical Centre tu beb..cayalah..
:p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
tuhan mmg marah bro..
tapi aku cuba bayangkan bape kurun dok akim ni tahan perasaan dendam nye itu..skali terkeluar..
terkena habes..
hahahaaa..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Ida,
itulah pasal kak..
lupa daratan ye..
hihikk..
beselah tu kak..
org da mendongak awat nak pandang bawah lagik..
DJ Epoi mmg nakal kak,bukan mase budak kecik je budak beso pon maseh..
hahaa..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Nur,
'loya' buruk tu barangkali cikgunye yg mengajar kot..
heheeeee....
sape ek??
aderkah??
aduhh..
:p

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

Hysman...

yo la kot...
bak kt pepatah..

guru toottttt berdiri...
anak murid toootttt berlari...

~tp, akak tak ahhhhh...
:P

sapa ekkkk yg hang maksudkan...?
musykil gak nih...

teeettrtt.....

Naz berkata... [Maklum Balas]

agaknya tuan akem tu masa sek, merupakan student yg paling malas buat kerja sek. tu pasal dia dendam dng pesalah tu... hahaha

amirul berkata... [Maklum Balas]

Salam Man,

gurupun manusia biasa gak tak lari dari melakukan kesilapan...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Nurul,
ape yg dimaksudkan dgn 'tooottt' itu??hahaaaa..tp takkn ler murid buat 'toootttt' sambil berlari..
tak tercapai akai kak...
hahaa..

den pon mushkil gak kak..
sape ye??hmmm..
adelah sorang tuu...
teeeetttt!!!
:p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
menyelami dgn dalam perangai akem tuu bro..ade pengalaman yg sama cam tuan akem tu jugak pe??
kantoiii.....
haha

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Bro Mirul,
Waalaikumussalam..
manusia tak sempurna..
melainkan Rasulullah SAW..
:)

~ h a n i m h u s i n ~ berkata... [Maklum Balas]

haha..bkn nk take revenge..saja nk tgk cikgu nyer perasaan..heee

Naz berkata... [Maklum Balas]

hahaha... terkantol aku di sini... malu wo... ;p

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Anem,
nk tgk perasaan tgk type badan cikgu tersebut..
ini fakta...
hehe..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
fuyooo..dasat ar ko..
jgn dibalingnya cikgu suda..
simpang...:)

FiNa berkata... [Maklum Balas]

huhuhu..
rindu plak aku kat cikgu2 aku...
cikgu, fina rindu kat cikgu...
(cheh, macam la cikgu aku baca comen aku nieh..)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Fina,aku la cikgu itu..
hahaa..

FiNa berkata... [Maklum Balas]

yolah...