Selamat Hari Lahir Ayah..

Selamat Hari Lahir buat ayahandaku yang tercinta. Hari ini adalah hari lahir insan yang amat bermakna dalam hidupku. Genaplah umur ayah 63 tahun. Terlalu banyak pengorbanan yang telah kau lakukan. Walaupun usia semakin memakan waktu namun kau tetap tersenyum. Walaupun kesihatan semakin tidak menentu kau tetap tersenyum..

Aku tahu ayah tak baca, tapi cukuplah pembaca lain tahu anak ayah ni sayang ayah.... Selamat hari lahir ayah.

Best Regard,
hysMan
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

42 komen:

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

selamat hari jadi pakcik mohamad..
smoga panjang umur n murah rezeki..
semoga bahagia dsamping keluarga tercinta..

man..
ko bagi hadiah ape??
=)

Bla3 berkata... [Maklum Balas]

anak yg baik..hehe..
smoga panjang umur n tecapai apa yang d hajati slame ney..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Minna,
InsyaAllah..
Pak Amin camne??sehat??
hahaa..

aku bg adiah cuma perot aku je la,abeskan suma makanan yg tersedia atas meja dr membazir..hahaa..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Bla3,
InsyaAllah..
suma nak jadi anak yg baek walupon pada zahirnya tak baek d depan mereka..
yg penting kita cuba bro..
oraitt..
hehe

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

man..
Pak Amin da tertido kepenatan..
drive dr KL ke JB..
esok keje..
cian die..=)

ko cube untuk memboroikan perut yg da boroi ek?hehe..
nway..xbek membazir..
=P

panggil aku shEh berkata... [Maklum Balas]

slamat hari lahir pak cik mohamad!
*walaupun-die-tak-tau-langsung*
baek jugak ko ni ey..
so bagi adiah pe?

Eiba berkata... [Maklum Balas]

Kirim salam kat ayah yaaa... Selamat Hari lahir juga buat ayah hysman, semoga sentiasa dirahmati Allah, di perkuatkan keimanan, diberkati perjalanan hidup yaaaa.....

@cu SaYaNg berkata... [Maklum Balas]

Selamat ari lahir Ayah Haji..hehehe

Tanpa Nama berkata... [Maklum Balas]

bro, well written piece.. and that's so sweet.. :)
selamat hari ulang tahun, pakcik mohamad..

k.anne

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Minna,
aduh!!kesian pokcik Amin..
kerna anak sanggup tu..
(pesanan utk pokcik amin,takde maknenya nak susah payah sbb minna nih..wakakaka)

oit sis,perut aku slim lg wehhh!!!
hang mencabo perut aku kaa??
cis!! hehe..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

p.a.Sheh,
thanx sheh..
weh,aku mmg baek la..hang tak tau kaa..adoii..
hahaha...
aku adiah perot aku laa sheh...
:)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Eiba,
InsyaAllah kak..
Thanx.. :p



Acu,
Terima kasih kak piah..
hehe.. :p



Kak Anne,
thanx..majulah blog untuk negara..
teeetttt!!! :)
~part time job berblogging only at home..

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

man..
da die nak amek aku..
xkan nak halang..
kang kecik ati ayah aku tu..
xbek kecikkan ati org tua...
hehehe..=p

aku mcm tgk tahap ke"boroi"an ko akan meningkat dr hari ke hari..
hahaha..
peace..=p

FiNa berkata... [Maklum Balas]

man... kirim salam akt bapak ko ek...
cakap, aku kirim wish happy birthday kat dy..

Lili Puteh berkata... [Maklum Balas]

selamat hari lahir ayah...
wah,
cam ayah i je..

moga dipanjangkan umur
dan
dikurniakan cucu yg ramai.
ghee~

amirul berkata... [Maklum Balas]

Salam Man,

ohhh So,Sweet man hihihi... Anyway aku mengucapkan selamat ulangtahun ke63
pada pakcik Haji Mohamad semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki dan berbahagia di samping keluarga dan anak2 yang soleh n, solehah...Amen

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Fina,
InsyaAllah..
thanx..
hehe..



Lili Puteh,
thanx..
cucunye da 6org daa..
haha..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Bro Amirul,
Aminn...
thanx bro..
insyaAllah..
:)

Naz berkata... [Maklum Balas]

HAPPY BELATED BIRTHDAY PAKCIK MOHAMAD. Semoga kesihatan bertambah baik dan semoga boleh sentiasa tersenyum dng anakanda tersayang. anak pakcik ni nakal dan suka ngorat2 anak dara orang... hehehe...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
Terima kasih kawan..

teettt!!!
corrections,aku nih baek dan pemalu orgnya buakan buaya oraittt..
:)

FiNa berkata... [Maklum Balas]

eh??? btol la kata naz tu...
ko kan buaya tembaga???
teeeeeeeet!!!!

Naz berkata... [Maklum Balas]

oooo.. ok. Pakcik, Man ni baek orgnya. suka tolong2 org. dan semayang x pernah tinggal...

(pss.. aku dah cover. payung la sket brader.. ;p)

Fina..
adakah ko sependapat dng ku?? hahaha... jom kita jual buaya tembaga tu kat kedai pajak. hehehe...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Fina,
oit..klu nak bagi title pon jgn bagi buaya tembaga..ceh..
bagi la buaya plumbum ke,likat skit..
hehe..
ko kena nnt Fina..
tunggu naaa..
hehe..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
ello brader nnt gwa payung lu makan kat kedai pat mail buncit blakang umah aku nih..yok..
pekena ABC Godzilla masyukkk beb..
baguih la hang nih,bab2 kipas mengipas nih no -0.00001..
pandaiii noo..

ko baru nak jual buaya tu kat kedai pajak,da larikn dgn mat magic revolution..haha

FiNa berkata... [Maklum Balas]

naz, aku rase, kalo nak jual buaya tembaga ni kat kedai pajak pon tak laku la bro..
kita jual kat tempat pemeliharaan jerung la.. gerenti laku!!
hehehe

joke je man.. sorry ar!!!

man,
alaaaaaa
aku gurau je ar..
takkan tu pon ko nak kene kan aku blek??
taknak ar weh..................

Naz berkata... [Maklum Balas]

payung.. jng x payung bro... hahahaha... akan ku puji ko lebih2 kat dpn ayahanda ko tu nanti... ;)

ish, maknanya ko la yg dah hilang tu?? hahaha

Naz berkata... [Maklum Balas]

Fina..
kalo hantar kat situ maka akan pupuslah jerung2 kat situ... hahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Fina,
oit ko ingat aku ni boleh dijual beli sesuka ati kaa??aiyoooo..
tapi laen cite klu aku jual ko kat gedung ikan jerung mesti aris..
sbb daging hang manis..hehe..
(manis ke beb??)hehe..
kerat 14..huhahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
itu bukan puji,itu ngampu semata2..
dush!!

aku la yg ilang tu,jadi ko tgh berhubung dgn halimunan la nih..
org tak nampak aku..aku ade sblh ko skrg ni...nampak tak??

pupus??haha..
FYI,sbb jerung tersebut mati pabila mendengarkan alunan merdu sore aku yg bak buluh peindu tatkala mendendangkn lagu PUPUS dari DEWA19..haha..
hebat tak hebat la kan..hehe

Naz berkata... [Maklum Balas]

adeh.. nasib baik aku sempat mengelak... hahahahrr...

ooo.. halimunan tu aku x kisah sngt... sekurang2nya aku tau ko ni masih bernapas lg...

wow.. hebat tahap 8 petala la time ko mendendangkan lagu pupus tu. ;)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

aku hayun lagikk..
splashhh!!!

aku bernafas bersama pernafasan ko..haha..aku da rasok ke tubuh ko..lepas ni ko akan rasa yg idop ko da tak tenteram..haha..
jaga2 haa..

haaa..tau takpe..kobis tak nak..
nak tempe sikit je..
hebat kan??
bagus aku mmbr mcm ko sbb ko saje yg paham..
:)

Naz berkata... [Maklum Balas]

hahaha... x kena buat kali kedua... aku ni gunakan hikmat mengelak dush peringkat ke 5 stengah... hahaha..

nanti aku suruh mambang tanah aku rasuk ko yg ada dlm bdn aku tu. bior jd rasuk kuasa dua... muahahaha...

aku paham pesal aku dah masuk dlm badan ko. hahaha...

FiNa berkata... [Maklum Balas]

hahaaaaaaaaaaaaaaa!
aku hanya jadi penonton dalam adegan rasuk merasuk tersebut...
hahaha!!

wahai umat manusia..
janganlah kalian dengki-mendengki...
sesumgguhnya perbuatan tersebut adalah.......
(tak ingat ayat seterusnya)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

5 setengah??
tak cukup..
itu baru takat ibu jari kaki aku aje..
bila kau kasi kali ketiga ni..
ko akan terpelanting smapai ke planet albuqaki..
hehe

tapi effectnya tetap kena pada ko,pesal aku ade dlm badan ko..
ade berani??cobalah!!!
hehe..

tapi ade berada dlm badan ko..
ko yg terover paham hehe..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Fina,
hang jgn Fina,barangsape yg berani jd penonton, rasukan kuasa saiya akan masok ke badan berkenaan..
ayo tak tahuuu....

dengki-mendengki??
sapekah itew???
jeng3x..
:p

Naz berkata... [Maklum Balas]

iyer ker? aku pulak yg poning. poning pulak aku... yang poning aku... kesimpulannya, ntah... hahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

tuntasnya,aku dpt menewaskan kamooo..hehe

Naz berkata... [Maklum Balas]

iyolah... pokcik kalah... hehehe...

aperkah makna tuntas? slalu ko pakai word tu, tp aku x tau maksudnya...

FiNa berkata... [Maklum Balas]

tuntasnya=ringkasnya...

tak silap aku ler...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Tuntasnya = Konklusinya = Kesimpulannya..

dapat tak Naz??
:p

Naz berkata... [Maklum Balas]

Man dan Fina...
ooo.. baru pokcik tahu... aku ingat tunas pokok... hehehe.. toceh2x...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

u're welcome buddy..