Tag Vespa..

Aku dapat award tapi kena jawab dulu soklan.. Adoii..ni yg ku lemah. Hehee.. Tapi takpa ler, Cik Anem punya pasal, ate jawab yo!! Hahaa.. Thanx Cik Anem for d award..
.
.
1. Copy badge "Vespa Blogger Friendship 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
Sudah.. 2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda. Cik Anem yang ku gelar Black Spec Machine sebab beliau budak mesin kat UTM. Sama dengan course peberet aku, Mechanical Engineering. Hehee. 3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag) ~ Anak jati Johor Bahru. ~ Suka makan yang penting halal dan makanan tersebut tak syubhah. ~ Naik hangen bila bawak kereta tika malam, orang belakang bagi lampu tinggi. Ceh.. ~ Suka makan hangen dan melancong ke pulau-pulau. Masyukk!! ~ Paling gemar barangan Nike. Pantang nampak.. ~ Suka berkawan tapi seorang yang sangat pemalu untuk memulakan perbicaraan untuk pertemuan kali pertama. ~ Sering tidak berkeyakinan infront of public. Hehehe.. Becoz i know dat i'm not perfect all da time in my mind. ~ Banyak mulut bila jumpa geng. ~ Dari dulu nak sangat belajo main keyboard (mak aku sebut ogan) da ade kat bilik bertahun-tahun da bersawang tak blajo-blajo jugak. ~ Sangat baran bila seseorang itu mengata tentang ibubapa aku sendiri atau parent depa sendiri. Sebab ibubapa la kita ada kat dunia, so jangan nak mengutuk mengata depa. I proud to be his and her son. Hmm.. Dats all beb.. 4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda. ~ Kuntum ~ Kembang ~ Kuncup ~ Kerut ~ Kutip ~ Kemek ntah sape tah.. heee.. 5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih! Fin.. .
Best Regard,
hysMan
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

19 komen:

Cahaya Yang Riang Gembira berkata... [Maklum Balas]

Hysman wanAbe.. Pemalu??? Heehee.. So sweet.. =)

Tapi nape yer tak brkeyakinan dpan public? Kamu nih.. Jgn laa camtu.. Kalo gitu maknanya diriku yg gemuk ni pn harus rasa begitu ke? Hurrmmm.. Setiap org mmg tak sempurna, tp stiap dr kita brbeza sbb msing2 ada kelebihan sndiri.. Dan kamu juge ade.. Chaiyok chaiyok.. Aja aja fighting.. =)

Sape laa jugak yg ditagnye tu.. Kembang tu mst diriku.. Kan??? =p

MissGAZA (FasihahAdnan) berkata... [Maklum Balas]

yg pastiku bukan yg kolot tu kan?
haha
=p

hysman berkata... [Maklum Balas]

Hana wanAbe,
hehe..ku lagi malu bila nampok kaum hawa memakai baju tak cukup kain..hehee..

itu suda lumrah kejadian ku..
sukar utk pokcik berhadapan dgn org awam,klu takde pape beter dok diam je..hehee..
ade kelebihan ke??hmm...
gwa pikir la sendirikk!! taraaaa'..
Aja2 fightin'..bahsya..hehe

ku tak de maksud tersirat..
ihsan dari kuntum bin kembang kuncup..:p

hysman berkata... [Maklum Balas]

miss GAZA,
ku da tuko yg penting kamu bukan si kemek..
hehe..ku nampak idungmu mancung skali..heheee..
juz kiddin' miss..
:)

Idalara berkata... [Maklum Balas]

salam hysman..
wah...bnyk gak akak tahu pasal man ni...tp bab pemalu tu yg akak mcm tk cayo jer..hehehe
tapi mujur lah nama k tu tk ada kena mengena dgn akak..selamat..akak ni bab tag mengetag ni yg lomah..

hysman berkata... [Maklum Balas]

waalaikumusalam kak,
tak cayo kene percayo ler kak..
klu depan pompuan lagi pemalu..kehkehkeh...
:p

~sebab tu saya tak tag akak..
hehee

Hazlin Nazri berkata... [Maklum Balas]

tengok pada janggut tu dah tahu Man ni pemalu orangnya..

ngeh..ngeh..ngeh..

Dj Epoi berkata... [Maklum Balas]

Walaweiiiiiiiiiii

Gambaw baru tuh!!!!
Hehehehehehe...dah lama gua tak mai sini weih!!!!!

Maaf arrrrrrrrr cbuk tahap cipan hehehehheheheheheh.......

TAG...jangan bagi Gua aarrrrr

Take Care ...Sahabat

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

heheheee......
akak tau man memang pemalu....

bila diusik skit, terus buang gambar hensom itu...

tp, tak per, pompuan lagi suka lelaki macam tu...
:)

mahu jd menantu akak tak?
:P

MissGAZA (FasihahAdnan) berkata... [Maklum Balas]

hidungku mancung?
wah2!
ini sangat best!!
=p

Naz berkata... [Maklum Balas]

ko ada ogan? aku tahu main lagu twinkle2. hehehe

sesungguhnya ko ni rajin orgnya.. aku ni tag2 berbulan dulu pun x berjawab...

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

Salam man...
lama menyepi...
Bz ker dik oiii...
:)

hysman berkata... [Maklum Balas]

Naz,
twinkle2..hehe..
ajo aku bro..
aku satu habok pon tak tau..hehe

rajin apenye Naz,aku nih tak de keje carik keje laa time tu..
hahaa

hysman berkata... [Maklum Balas]

Kak Nurul,
Waalaikumussalam..
takle bz sangat kak..ade kesilapan teknikal skit..hehee...

Naz berkata... [Maklum Balas]

ko main tekan2 smpai kuar bunyi lagu twinkle2... hahaha...

kalo ko g blog gitar aku kat bhgn paling bawah, ada list tag2 yg aku blum jawab... tolong jawabkan bro.. hehehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

owh!!ni kira blajo kod test n error la ye??hahahaaa..
agak2nye klu aku nak maen lagu dondang sayang makan setahun la baru katam..hehee

wahh!!!banyak giler...
itu la ko..suke postpone aje..
meh jd cam aku ade lg 2tag tertunggak jugak..
hehee..
alaa bro,itu tak wajib pon yg wajib solat 5waktu..cheeewahh!!!

Naz berkata... [Maklum Balas]

hahaha... betul3x... try an error. pastu bonda hang akan membebel... dia akan cakap 'Man udah2 ler tu, org lain pun ada ogan gak, tp x la smpai x makan x mandi seminggu'... kalo lagu dondang sayang kena pakai accordian. pakai ogan x sesuai... nnti jd mcm lagu sayang sayang sayang... kamu dah berpunya.... tertutup sudah bagi ku kesempatan... lalalala.....

kalo aku nak jawab semua mau mkn masa seminggu gak... ko ada 2 jer yg tertunggak? apa kata kalo aku slotkan jer dlm ko punyer... hehehehe.... betul2, yg wajib tu solat 5 waktu sehari semalam... :)

hysman berkata... [Maklum Balas]

uishh!!!!
seminggu tarak makan,mandi,tidok..parah ni da macam angau parya..heheee...
puas aku dok blajo not..tp aku tak geti nak melodikannye..haha..
...Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang..
cheewahh!!!

aik,hang nak tranfer kaa??hahaaa..nnt tunggu aku jd tranformers bru boleh..
hahahaaa..2 tu je pon aku dok pikir 2-3 kali nak dok buat..hehe

Naz berkata... [Maklum Balas]

hahaha... mana la tau kan. kot2 ko dah syok dng ogan tu, boleh sminggu ko bertapa dlm bilik.... tau ko erk lagu tu... hehehe

kalo aku kena pikir berkali2 la seblum buat gak yer... ko dah tengok transformer ker Man??