Mangsa Kebakaran di Bulan Ramadan‏..

Mangsa kebakaran di Kampung Baru di bulan Ramadhan. Kalau senang jenguk2lah mangsa2 ini dan bantu lah apa2 yg patut pada bulan yg mulia ini. Kesian mereka kan..................... .
Hohohohohooo...
.
Best Regard,
Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

26 komen:

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

salam man....

dushhhhhhhhh......kat hang!!!!
Buat air liur kecur jer ptg2 ni...
:)

Naz berkata... [Maklum Balas]

aku ingatkan mangsa kebakaran pasal mercun ke apa ker... hahahahaha..

ko ni buat aku terpaku seketika saja... ;P

<< s| tED| >> berkata... [Maklum Balas]

eeeeeeeeeeeeeeee!! x baik tau!!
cooobaaaan!

Sulela berkata... [Maklum Balas]

Warrrggghhhh!!! Kau kejam, Man. Kau kejam...ahahaha. Meleleh ayaq liuq...kikikiki

nza berkata... [Maklum Balas]

kesiannya makhluk2 yg trbakar n dbakar tuhh...apapu xthn den melihatnya....

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• berkata... [Maklum Balas]

kesian sunggoh la..
kalau pegi melawat, agak2 dapat tak sume2 tu?

saya berkata... [Maklum Balas]

waaaaaa tipah tertipooo !! arghhhh

miss GAZA berkata... [Maklum Balas]

huh!
sabaq jela..
dah trbakar dah ni!!!
=P



hehe
nak tolongggggggg habeskan mangsa2 kbarakan tu bleh?

FiNa berkata... [Maklum Balas]

man.... ko nak kene ngan aku ka???
SENGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!

imanshah berkata... [Maklum Balas]

Mak ai, sodap tuh..huhu hujan nih camner nak g pasar ramadhan, ada ke mangsa2 kebakaran tu..nak masak gas habis, lauk dalam peti pun tak der...haish

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Nurul,
adoiii..
hahahaaa....
sesungguhnya kepak yam madu itu memanggil2 namamu..
hahahaa..

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Naz,
terpaku??
so ape lagi moh kita terjah bazaar andalas..hahaa

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

s| TED|,
baek utk saye..
hahahaa....
ampunnnn!!!
:)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Sulela,
kejam hanya utkmu..
ayak liuqmu utk bantalmu..
hehee...
ampunnnnn!!!

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Kak Nza,
sambil ia menjerit..
tulun..tulun..tulun...
aku dibakar aku terbakar..
hahhaaa...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

naDDy,
klu kamu melawat bukan takat dapat jer kamu boleh buangkanye juger..
hahaaa

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

saya,
hahahaaa...
da bomb has been planted..
:)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

miss GAZA,
huh,da terbakar??
panggil mambulan hehee..

nak abeskan??
meh la sini,saye tak kejam nk soh kamu abeskan..
hahaha...

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

Fina,
hahahaha...
sengalku sengalmu jua..
:)

hysMan.. berkata... [Maklum Balas]

cikgu imanshah,
makan megi,jerang ayak dlm cerek letrik tuang dlm megi cup..
hahaaa

Naz berkata... [Maklum Balas]

hahahaha... yok... ;)

bintangku berkata... [Maklum Balas]

masa ngandung dulu, mmg cari sgt makhluk yg bernama kerang yg bersira cili tu. Tp haram jumpa. Isk... isk...

pu3 balqis berkata... [Maklum Balas]

owh tidak..!
kenapa n3 ini kujengok saat lambat lagi azan maghrib mahu berkumandang..??
huuu~

Redynne™ berkata... [Maklum Balas]

uiks? seb baik dah lepas waktu b'buka..hahahaha

Naz berkata... [Maklum Balas]

kalo sebelum waktu berbuka kenapa cik Red? x tahan ker? hahaha

Redynne™ berkata... [Maklum Balas]

naz,
bukan x tahan... terasa goyang skit le iman.. :)