Budaya Kerja Cemerlang..

 Baru semalam aku cerita pasal TRANSFORMASI, dah pagi ni dapat surat kena pergi Kursus Transformasi pulak. Hahaa... Tapi transformasi ni bukan transformasi yang berisi tapi rohani yg akan di'transform'kan. Tak tahu sama ada nak geleng kepala atau angguk kepala. Tapi aku seronok fasal 1 hingga 4 November aku pergi kursus dan 5 November cuti Deepavali pulak. Tak naik pejabatlah aku seminggu. Huhuhu...


Kursus ni juga terkenal dengan kursus 'kapan'. Ada tentatif memerlukan semua peserta akan dikapankan. Takut ke? Entah, yang pasti kita semua akan ke liang lahad juga satu hari nanti. Sekali sekala rohani kita kena hantar 'maintanance' jugak.

Best Regard,
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

6 komen:

nza berkata... [Maklum Balas]

kt Sk menangah pn skrg nie diadakan kursus menguruskan jenazah...budk2 jadi modelnya...siap mandi2 ...real!!!!
Apapn selamat brkursus n menambahkan berat badan...hi...

hazlin berkata... [Maklum Balas]

yg pasti lepas cuti deepavali nanti, man akan gemuk berganda.. hehehe

pastikan isi borang minit curai bila balik opis nanti...hehehe

bUdAk kEnTaNg berkata... [Maklum Balas]

kak Nza,
klu dah mandi2 dah real betul kak..saya pon larikksss tak mo join..hahaa..

terima kasih kak..
jgn ckp lagu tu,saye nk turunkan berat bdn supaya sehat,cergas dan kuat... hahahaaa

bUdAk kEnTaNg berkata... [Maklum Balas]

kak Lin,
grr.....takpe gumuk2 pn hati bahagia...hehehe.. :p

saye kena isi buku log jer...minit mmg slalu kena buat pasal saye mmg unit mesyuarat.. hahaha..

imanshah berkata... [Maklum Balas]

kehadiran adalah diwajibkan!! jangan ponteng

wah arahan macam cikgu..haha

bUdAk kEnTaNg berkata... [Maklum Balas]

cikgu imanshah,
tidak boleh tidak..
adehhhhhh...
skrg ni suma nak jd cikgu..
hehehe