Masa Untuk Rileks..

Hari ini, 22 November 2010 buat julung kalinya merupakan hari cuti bagi rakyat negeri Johor setelah Sultan Ibrahim ibni Almarhum Sultan Iskandar dimasyhurkan sebagai Sultan Johor selepas kemangkatan ayahanda baginda pada 23 Januari lepas.

Sebelum ini, sambutan hari keputeraan adalah pada 8 April dan setelah mendapat perkenan tuanku telah dipinda kepada 22 November.
 

 Saya mendoakan agar Tuanku sentiasa dilindungi oleh Allah SWT serta berbahagia bersama keluarga dan rakyat jelata hidup aman damai di bawah pemerintahan sultan yang berjiwa rakyat.

Pejabat Setiausaha Kerajaan Johor dalam satu kenyataan juga berkata bahawa Hari Hol Almarhum turut dipinda daripada 19 Jun kepada 11 Januari pada tahun hadapan. 

 Saya bersama rakan sempat ke EXPO sempena Hari Keputeraan di Bukit Layang-Layang Pasir Gudang. Macam-macam ada, pilih mana yang berkenan.
~ Tapi 'orang' takde jual. Hehee...


Best Regard,


Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

18 komen:

hazlin berkata... [Maklum Balas]

wah.. bersama "rakan".. ehem.. ehem..

selamat berchoti

aima in luv berkata... [Maklum Balas]

bestnya CUTI...
ya ka bersama rakan.. hehe..
happy holiday

aima TAG kamoo...
http://rosesnebula.blogspot.com/2010/11/shades-contest-aka-kaca-mata-hitam.html

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak lin,
itu mmbr baek saye la kak...
die mmg pantang klu org pgang kamera..
hahahaa..
terima kasih..
utk kak juga...
enjoy ur holiday wlupun ikan kesayangan dah mati..
ehehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

cik aima,
iyer sure......
nape tak caya kah??
ahakz...

SUNGGUH saya takde pic yg memerlukan saye utk berkaca mata..
klu gambo org lain tu ado ler..
hahahaa....
nk buek camno.... ????

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

selamat bercoti man...

tp, mesti tak sepanjang coti akak kan?
ngeh...ngeh...
;p

FarhanaDr berkata... [Maklum Balas]

Ye ye.. Saye sokong Kak Lin.. Rakan??? Haish.. Ni yang saye jeles ni.. Sape ni??? Habaq mai sini.. :p

Coti2 datang laa ipoh ni haa.. Jumpe kak nurul, kak lin dan saye yang comel ni.. Kikiki..

mahfudzah berkata... [Maklum Balas]

waaa..sangat seronok johor cutiii hari ni..tetibe nak pindah stadi kat johor tapi untuk hari ni jelaaa..haha..ampun tuanku:)

imanshah berkata... [Maklum Balas]

wah tayang aweks nampak

hysman berkata... [Maklum Balas]

kak nurul,
tq kak.......
bole jer nk sama..
tp takde gaji ler...
hehehe...

hysman berkata... [Maklum Balas]

dr HanaWanabe,
ini bukan awek ini rakan..
rakan as teman baek yg sama2 bhujan panas...hehe..

dtg sane boleh tgn kosong,minta org sane payung.. boleh ajer.. jom!!
hahaa...

hysman berkata... [Maklum Balas]

cik mahfuzah,
aipp.. kamu sudah murka..
hahahaa..
takpe boleh ajer,tp make sure sblm subuh keesokan hari dah klua johor balik laa..
hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

cikgu imanshah,
ini mmg awek tp bkn awek kpd saye dianya awek kpd sahabat baek saye....
hehehee....

imanshah berkata... [Maklum Balas]

wah cover kunun..kau kurus sikit nampak

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

rakan?
hahaha.. all d best la cik hysman..
td ada terfikir nak g sana..
tapi malas pulak..
so, kite tdo je saje dirumah..
hehe

ijatnuar87 berkata... [Maklum Balas]

hehehhe...biler lagi nih?

hysman berkata... [Maklum Balas]

cikgu imanshah,
ish mane ade kaver dah mmg betull..
marah die nnt....
kurus dlm pic..
hahaa.. realiti tetap tembam..
hohoo

hysman berkata... [Maklum Balas]

mynna,
yer rakan.. nape??
hahahaa..
hang tu tdo jer...
taw ler baru balik desaru..
hehehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

ijatnuar,
ish jgn salah faham der....
huhu