Citarasa KeAyuan..

Tadi jam 11 malam, disebalik komen ada mention tentang entry atas nama aku.
Terima kasih kak ye. Saya menghargainya...
Siapalah saya ni sampai sanggup buat entry khas untuk saya.
Hihikk...

Kakak ni memang kerap salah eja nama aku.
hYSman jadi hSYman.
Hehee... Kira halal je le kak ye...

Kak Ayu > Citarasa Rinduan


Haritu aku ada takwim Johor, jadi aku kirim satu ke Kak Ayu.
Saya gunakan tulisan jawi bukan apa kak, saja je.
(padahal memang keje saya menggunakan 100% jawi. ahaks)
Akak faham kan? 

Siap berposing lagi tu kat dapur bagai. Hehe..
Apa-apa pun kak memang sempoi.
TQVM...
Tak jauh pun kedai makan akak tu..
Nanti saya nak ke kota, saya singgah k.
InsyaAllah...

**Merapatkan ukhwah... nanti boleh makan free. Hehee


Best Regard,
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

5 komen:

Tanpa Nama berkata... [Maklum Balas]

hahaha..bodek seyhh

mr.syazwan berkata... [Maklum Balas]

apa guna ada kwn blog kalau x ajak

sama2 mkn free kan???

;)

Unknown berkata... [Maklum Balas]

salam...

hahhahah...tang nama tu..memang kak selalu salah..hsyman...okeykan..

kak suka tak terperi nie, sambil panaskan enjin kereta..siap masuk umah awak dulu,...kekekekekke

makan free, no hal lah..janji datang bawa aweks...kalau nak tahu, pembantu kak ayu yang join sekali tu....kak cadang-cadang nak bagi kenenkan awak...hahahahha

alhamdullilah...syukur...kak masih boleh memahami dan membaca tulisan jawi...

terima kasih atas entry khas ini yer....

assalamualikum..

sinomosa berkata... [Maklum Balas]

Salam Hysman,

Lor lupa nak tinggalkan alamat,
kalo tak dpt takwim free ahiks..

p/s: kenapa eks, susah nak masuk blog nie melalui bloglist sy..sy perlu masuk dari dashboard..ermm dimanakah silapnya huhu

Hazlin Nazri berkata... [Maklum Balas]

man,
makan free hari hari,
badan tembam senang hati...