Tahniah! Skuad Malaysia..

Perlawanan Akhir Piala Suzuki AFF 2010: Malaysia vs Indonesia
Keputusan Penuh Perlawanan Akhir Pertama, 3-0.
 Tahniah! Harimau Malaya menang.
Really enjoy the game tonight. Fokus cantik...
InsyaAllah...
Lagi 90 minit di Indonesia pada 29hb ini,
harap kita berjaya juga untuk Perlawanan Akhir Kedua Piala Suzuki 2010 ini!
kita tunggu...

 (sumber dari pokcik G)

Walaupun ada penyokong yang tak ada akal menggunakan laser dan mercun.
tapi kita akhirnya menang juga di padang sendiri.
Tabik spring sama Safee Sali menjaringkan 2 gol dan Ashaari Shamsuddin 1 gol.
(smart giler...)



**See tanpa adik beradik kembar terlebih popular, Malaysia mampu apa....



Best Regard,

Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

9 komen:

IMANSHAH berkata... [Maklum Balas]

salam

Wah lama bertapa..tentu kau lebih sopan kan..hehe

selamat pulang

mR.sYaH berkata... [Maklum Balas]

xsempat nk tgk tadi.. tapi tahniah malaysia menang.. indon dpt telur ayam.. hehe..

Citarasa Rinduan berkata... [Maklum Balas]

salam,.
wah..dia dah kembali..

ehem..ayat last memang best sekali..hehehe
setuju dgn ayat husyman...

nunama berkata... [Maklum Balas]

Aah. Penonton x perlu nak buat mcm tu. Makin mengusutkan keadaan.
Kawal emosi sikit. ish3. not nice~

Shahrul si pengantin baru pun hebat juga bermain. :)

mr.syazwan berkata... [Maklum Balas]

F
U
U
U
U
Y
O
O
O
O

": OLE2.. BERJUANGLAH ...PAHLAWANKU...SATUKANLAH TEKAD SEMANGATMU.. KAMI RELA ..KORBAN NYAWA DEMI DAULAT NEGARA TERCINTA.." (sambil menyanyi)

hazlin berkata... [Maklum Balas]

selamat kembali..

riuh rendah setaman!

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

eh, akak tgk gak semalam...
mmg bestlah corak permainannya berbanding masa last game.....

apapun, harap2 kat indon nanti, kita mampu brtahan....
:)

wahida berkata... [Maklum Balas]

ko kutuk kembar tu? akak minat tau!! x baik ko...kehkeh..
walaupun akak x minat bola, tetap bangga wooo, Malaysia menang...

white rose berkata... [Maklum Balas]

yeeeaayyyy!!!

akak target 1-0 je dik...
miahahahaha...

tu kira bagus laa dari seblum tu...
akak terus cakap Malaysia kalah...

kakakakaka...

ape2 pun Malaysia kena kekalkan prestasi di Indon nti...

ape cite kau di negri cik siti wan kembang?

ade kembang macam cik siti ke?