Tahun Baru 2011..

Esok dah tahun baru 2011.
Tahun ni punya azam masih lagi berbaki.
Adoyaii...
Bawalah ke tahun depan.
Pejam celik dah setahun erk.
Kejap saja masa berlalu.
Hope tahun depan terlaksanalah. InsyaAllah...

Banyak kenangan manis dan pahit.
Semuanya tersemat dalam ingatan.

Oleh itu, aku ingin ambil kesempatan di sini,
aku mohon maaf jika aku ada buat silap, terkasar bahasa,
komen korang yang merapu & merepek.
Kalau aku ada tersilap tulis dalam mana-mana entry aku,
yang membuatkan juga segelintir pembaca tersinggung,
aku mohon maaf juga dari hujung rambut ke hujung kaki,
Aku manusia biasa yang tak sempurna, banyak silap.
Banyak alpa..
InsyaAllah ada kesempatan kita jumpa lagi.
Kalau tak jumpa juga kita jumpa jer dalam mimpi.
Ahaks.
Sebelum tu wish you all...

HAPPY NEW YEAR 2011


**Gwa semakin berisi bila tahun bertambah... Alhamdulillah sihat. Hahaa.


Best Regard,

Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

22 komen:

eqbalzack berkata... [Maklum Balas]

selamat tahun baru bro...

YaNa berkata... [Maklum Balas]

selamat tahun baru 2011 !!!

Citarasa Rinduan berkata... [Maklum Balas]

salam

tahun baru??
kak ayu hanya tahu birthday en zalie jer..hehehehe 1/1/11

samalah kak ayu pun mohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang kita mengenali terkasar bahasa..
mohon ampun yer adikku..

ckLah@xiiinam berkata... [Maklum Balas]

Selamat tahun baru untuk tuan rumah juga....

.

Tukang cerita berkata... [Maklum Balas]

mannnnnnnnn...
mana hadiah bestday akakkkkkkkk...
muahmuahmuah.....


apapun, akak minta maaf jugak kalau2 akak ada melaukan sebarang kesalahan dan kekhilafan sama ada tak sengaja...atau MEMANG DISENGAJAKAN..... hahhahahha...

selamat tahun baghu 2011

noramsein berkata... [Maklum Balas]

selamat thn baru...hehehe... cpt kawen man... aku jd pengapit... cepat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=P

mr.syazwan berkata... [Maklum Balas]

F
U
U
U
Y
O
O
O
O


Kalender eksklusif ni hebat!!!

leh la tlg buat utk wan 1 boleh??

hehe

apa2 pun

SELAMAT TAHUN BARU 2011

hazlin berkata... [Maklum Balas]

happy new year!
wah dah mcm teruna kalendar pulak..
mana pulak berisi... tembam je..

nza berkata... [Maklum Balas]

slamat thn baru.....sama2 kita merealisasikan azam thn2 sudah yg blm trlaksana.....

white rose berkata... [Maklum Balas]

perrggh...cantek kalendar...

bole bikin akaknye 1...

bole?

ekekeke...

ape2pun, pada tahun 2010 ni, akak berjumpe semula dgn blog man...

alhamdulillah...

SELAMAT TAHUN BARU ye man...
jangan nakal2...

SiNoMoSa berkata... [Maklum Balas]

Salam Iman,

Selamat Tahun Baru.
Semoga tercapai apa yang di azam.
Go go Engineer World go hehe

FarhanaDr berkata... [Maklum Balas]

Haaaaaaaaa.. Ngade laa tu bubuh gambar sendiri yang hemsem gilosss tu wat kalendar.. Saje jek nak soh orang save wat desktop.. Ooppsss.. Lariikkkkkk.. :p

Man.. Hang ade kurus sket ape banding sebelum ni? Tak ke?

mR.sYaH berkata... [Maklum Balas]

selamat tahun bro.. wah smart kalendar..

Areef Ibn Naim berkata... [Maklum Balas]

salam,

selamat thn baru 2011... moga tercapai azam2 yg masih berbaki tu...

wah, smartlah calendar tu... cantik! ada jual kat kedai tak, hehehe...

E.d.Y berkata... [Maklum Balas]

happy new year bro..;)

Izzaidin berkata... [Maklum Balas]

selamat tahun baru (:

Afzainizam berkata... [Maklum Balas]

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat maju jaya di harapankan tahun ini adalah lebih baik dari sebelumnya....

Pasang niat, Satu matlamat , satu iltizam, satu semangat dan laksanakan dengan tekat .... harus berubah buat terbaik... Jangan hangat-hangat tahi ayam...

♥CIK SHA♥ berkata... [Maklum Balas]

selamat tahun baru..semoga semua azam terlaksana..^_^

bintangku berkata... [Maklum Balas]

Selamat Tahun Baru 2011..

HadifaR_LoVe berkata... [Maklum Balas]

Salam...

Hepy Nu Yer...

Wuiyooo...calender free... Guna apa?
saya pun mau...hahaha

Afzainizam berkata... [Maklum Balas]

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woooo mmg eklusif sesangat kalender tu.....

ade maksud tersirat nampak.... gambar ko pandang ke belakang menandakan taun lepas punya hal jangan di kenang....agaknya gitewww

Pencacai Alim berkata... [Maklum Balas]

tahun baru dh masuk dh ni...