Hanyut Dalam Cinta Sempurna..

Semua tengah kecoh pasal Anugerah Juara Lagu ke-25 malam ni.
AJL 25.
Ada yang positif dan ada yang negatif.
Mulut orang mana boleh tutup.
Dengarnya, ada yang sampai beratur panjang semata-mata nak dapatkan tiket free.
Bila Akademi Quran final tak adalah pulak jadi lagu tu. Adeii...
Macam-macamlah dunia sekarang. Ehe...

Kalau ditanya siapa pemenangnya, aku tak dapat nak jawab.
Aku sangat kurang mengikuti perjalanan artis-artis ni.
Tapi bila akak aku buka tv, aku tengok sajalah. Hahaa...
Orang nak kecoh, aku pun nak kecoh gak pasal benda alah ni. Huh...
Siapa agaknya yang menang?
Kita tunggu saja malam ni... Payah nak tulis.
(properly tonight? Hehee...)


**Aku suka YunaYuniYuno, tak pun Black kaci pecah. 
Ramai yang kata Faizal Tahir, Hanyut.. Ahh! lantaklah sape menang aku bukan dapat ape pun. Hehe..


Best Regard,
 
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

6 komen:

Citarasa Rinduan berkata... [Maklum Balas]

salam.hsyman...

kak pun pilih yuna...
kita nantikan sama2 eik

hazlin berkata... [Maklum Balas]

akak?
syhhhhh!

IMANSHAH berkata... [Maklum Balas]

saya pilih faizal tahir

selamat malam sayang

hysman berkata... [Maklum Balas]

@Citarasa Rinduan
waalaikumusalam wbt kak..

hahaa.. yuna dah kalah kak..
sedeyy.. hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

@hazlin
nk main ngelat ler tu...
hahaa..

hysman berkata... [Maklum Balas]

@IMANSHAH
kalah....
FT looser dah skrg...
hehee..