Tak Ada Apa Yang Penting..

Ajoi dan Sumardi yang baru balik dari solat jemaah Isyak di Masjid berborak-borak sambil berjalan.
Sumardi: Aku nak kawin la Joi.
Ajoi: Alhamdulillah, dengan budak mana bai?
Sumardi: Satu pejabat Joi..
Ajoi: Ish mana boleh kawin satu pejabat… Haram tuh!
Sumardi: (mula hangin) Ko jangan memandai buat hukum sendiri la Joi!  
Ajoi: Betullah! Sengal-sengal aku selalu dengar ceramah agama tau!
Sumardi: Ko ni dah belajar ajaran sesat agaknya.
Ajoi: Takde la bai, lu tanyalah mana-mana ustaz pun.
Sumardi: Ok, ok cuba ko cakap sebab apa haram?
Ajoi: Islam suruh kawin paling ramai 4 orang jer… kalau dah satu pejabat ko yang ada 20-30 org perempuan tu kan ke haram?
Sumardi: Siot terkena lagi aku…


Ahaks! SALAM BERHUJUNG MINGGU...

Cikgu-cikgi mesti tengah seronok bercuti sakan seminggu tu.
Musim hujan-hujan ni, tarik selimut manjang asek tidur jer.
Sebelum tu, yok pekena Jelly Kelapa. Dah 3 bekas aku balun pagi tadi.
Lapar punya pasal. Sekarang ni pun lapar lagi. Hahaa...


Pernah makankah? Aku baru 1st time makan benda alah ni. Bolehlah. Hehe...


**Siapa yang menang PRK Tenang malam ni erk? Politik pulak... Hehe...



Best Regard,
Posted by: http://smilemyfta.blogspot.com

Tapaknya..IMAN, Jalannya..SYARIAT, Natijahnya..AKHLAK

25 komen:

Amieynna Amin berkata... [Maklum Balas]

hahaha...
kau pulak dengan sape man?
gadis sekampung? gadis semalaysia?

aku pernah mkn jelly kelapa tu..
sedap!!!

white rose berkata... [Maklum Balas]

hahaha...
man mestilah dgn gadis seblog...
miahahaha...

penah makan jelly kelapa,
tapi tak berapa menggemarinya...

lebih suka jagung & bandung...

cikgu cikgi mmg la tgh syok bercuti...
~lalalalalala...

noramsein berkata... [Maklum Balas]

hAHA... man tunggu muslimah dari langit miena... tp semlam dia dh terbocor rahsia... dia dh ada calon... kita tunggu je la... =P

jelly kelapa.. sila hantar ke rumah saya ye... tq...
lalalalalala =P

Areef Ibn Naim berkata... [Maklum Balas]

salam,

alamak, terkena dah! hehehe...

sama gakla lawak 'kahwin sekampung'...

sy cti rabu, khamis, jumaat je.... isnin n selasa sekolah seperti biasa...

sbnrny cuti tu mmgla seronok, tp byk keja yg terbengkalai, n sukatan pelajaran akan lari sikit2 dr perancangan awal...

mR.sYaH berkata... [Maklum Balas]

saya dgn gadis satu univesriti.. keh3.. jelly kelapa mmg sedap.. selalu jugak makan..

Afzainizam berkata... [Maklum Balas]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woooooo ko nak kawin 30 orang sekali gusssss kayoooo nya kauuuu habis semua ko sapu.... jangan tamak beb...


air kelapa tuuu jadi jelly .... macam sedap ajerrr nampak...

NzA berkata... [Maklum Balas]

wakaka....betul gak tu....

sejuk2 nie mmg best la tidur nak2 cuti pjg ttp mata lak xmo pejam....

hazlin berkata... [Maklum Balas]

ni entry orang tak cuti le tu...
lagipun asyik kelaparan je.. cepat-cepat kahwin tp duit hantaran dah cukup ke?

mr.syazwan berkata... [Maklum Balas]

hahaha

menggong!

kalau 1 pjbt konpem lendur nnt

haha

;p

eh sedap gile kelapa jelly ni

last mkn kat jb kat gunung ledang

kl ssh jumpe kot..

kalau jumpe pun x sesedap kat jb

post sini 1 leh?

huhu

ijatnuar87 berkata... [Maklum Balas]

wah...kelapa jelly,memang peberet la,hehehe...

Sham berkata... [Maklum Balas]

hahaha...memang haramla kawin 1 pejabat camtu...

nunama berkata... [Maklum Balas]

hahaha. Sumardi 'pending'. ;p
Aah sedap jelly kelapa. First time makan masa join treasure hunt kat U ritu. tapi, dia letak kat dalam kelapa yang sudah ditogelkan.(Kulit dan sabut dah dibuang.) Sedap oo. Isi dia pun real. hehe.

p/s: saje nak bagi kecur. wahaha

hysman berkata... [Maklum Balas]

@Amieynna Amin
aku dgn beliau..
seorg hamba ALlah..
hehe...

hysman berkata... [Maklum Balas]

@white rose
dgn akak boleh?
hahaha....

same ar,
tp org dah kasi percuma,
amek je lor..huhu

cuti2 hujan..
bestnyer... :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

@noramsein
terbocor?
ko ar mendesak..grrr....
nk hntar ke rumah ko ujan der..
huhu

hysman berkata... [Maklum Balas]

@Areef Ibn Naim
waalaikumussalam wbt..
adehh..
camne tu..
amek cuti tahun ler isnin selase tu..
hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

@mR.sYaH
warghhh....
lg ramai 1 uni tu bro...
:p

hysman berkata... [Maklum Balas]

@Afzainizam
3 org pn tak termampu..
nk 30..adeii... hahaa
kwn kasi awk skit...

cuba try test..
ahaks..

hysman berkata... [Maklum Balas]

@NzA
subuh jgn lupe bgun kak..
siapkan en.husband..
hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

@hazlin
takyah pkai duit hantaran..
islam tak kate pon..
mas kawen tu pntg..
hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

@mr.syazwan
ape yg lentur?
kahkahkah....
kat kl takde ker?
adeii..
meh dtg sini..
byk der....
boleh no hal....
sekali courier 50hengget..
maw? :p

hysman berkata... [Maklum Balas]

@ijatnuar87
jom sechewannn...
hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

@Sham
itu napsu buas tu en.sham..
hehe

hysman berkata... [Maklum Balas]

@nunama
pending dan pening..
ehe...
perghhh..
ni mmg kasi kecur nih..
slurppp...
ahaks.. :p

niesz berkata... [Maklum Balas]

hahahaha...wat lawak lak die ek...